Πενήντα χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης 911 και 40 μετά την εμφάνιση του πρώτου πρωτότυπου με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, η Porsche αποκαλύπτει την τελευταία γενιά της 911 turbo και turbo S. Εξοπλισμένα με τον κινητήρα μπόξερ 3.8 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος, 520 και 560 ίππων, τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 και 3,2 δλ. αντίστοιχα, ενώ παράλληλα καταναλώνουν 16% λιγότερο καύσιμο.
Η turbo S, που διαθέτει στον στάνταρντ εξοπλισμό της το πακέτο Sport Chrono, ενεργές βάσεις κινητήρα και κεραμικά δισκόφρενα, πέτυχε χρόνο κάτω από 7 λεπτά 30 δλ. στο γύρο της θρυλικής πίστας του Nürburgring.
Εμφανισιακά η νέα turbo ξεχωρίζει από το δυναμικό της παρουσιαστικό, καθώς είναι 28 χλστ. φαρδύτερη, αλλά και 100 χλστ. μακρύτερη σε μεταξόνιο σε σχέση με την Carrera 4, ενώ διαθέτει εμπρός προβολείς LED και ζάντες 20 ιντσών. Το ενεργό εμπρός σπόιλερ ρυθμίζεται υδραυλικά σε τρεις θέσεις και βοηθά στη δημιουργία αρνητικής άντωσης στον εμπρός άξονα. Σε συνδυασμό με την πίσω, επίσης ρυθμιζόμενη, αεροτομή, μπορούν να βελτιώσουν το χρόνο γύρου της πίστας του Nürburgring έως και κατά 2 δλ.
Χάρη στο σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν μέχρι και 2,8 μοίρες: Έως τα 50 χλμ./ώρα αντίθετα απ' ό,τι οι εμπρός τροχοί -επιτυγχάνοντας ταχύτερη απόκριση και μεγαλύτερη ευελιξία- από τα 80 χλμ./ώρα παράλληλα με τους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα και ταχύτερη ανάπτυξη πλευρικών δυνάμεων. Η τετρακίνηση, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, εξοπλίζεται με ένα νέο σύστημα ψύξης, που επιτρέπει μεταφορά μεγαλύτερου ποσοστού ροπής στον εμπρός άξονα.
Η διάθεση των νέων Porsche 911 turbo και turbo S θα ξεκινήσει από το τέλος Σεπτεμβρίου, σε τιμές που θα ξεκινούν στη Γερμανία από 162.055 και 195.256 ευρώ αντίστοιχα.