Από το 1967 η Z/28 είναι συνυφασμένη με την οδήγηση σε πίστα και τους αγώνες, αποτελώντας την κορυφαία έκδοση της Camaro. Στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης η Chevrolet παρουσίασε, παράλληλα με την αισθητικά ανανεωμένη Camaro, και την, πλέον κατάλληλη για χρήση σε πίστα, Z/28. Πέρα από το facelift που υπέστη όλη η γκάμα του μοντέλου και είναι εμφανές κυρίως στο εμπρός και πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, η Z/28 διαθέτει εξελιγμένη αεροδυναμική και βοηθήματα που επιτρέπουν τη δημιουργία μεγαλύτερων τιμών αρνητικής άντωσης, ενώ βάρος της είναι κατά 136 κιλά μικρότερο της ZL1.
Ο 7λιτρος κινητήρας της αναβαθμίστηκε με μπιέλες τιτανίου, σφυρήλατο στροφαλοφόρο, ξηρό κάρτερ και αυξημένη σχέση συμπίεσης 11:1. Μπορεί πλέον να στροφάρει έως τις 7.000 σ.α.λ. αποδίδοντας ισχύ 500 ίππων και 637 Nm ροπής. Αντίθετα με το σύνηθες για την αγορά των Η.Π.Α, συνδυάζεται μόνο με 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ο κλιματισμός τοποθετείται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Χάρη στα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τα ελαστικά Pirelli PZero Trofeo R, η νέα Z/28 αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις έως 1,05g, ενώ με τη βοήθεια των κεραμικών δισκόφρενων επιτυγχάνει επιβράδυνση της τάξης των 1,5g. Σύμφωνα με τη Chevrolet, η συνολική αναβάθμιση της Z/28 συνεπάγεται πρακτικά έως και 4 δλ. βελτίωση του χρόνου για το γύρο πίστας…