Το υποδηλώνει σαφέστατα και το όνομα: LaFerrari. Το κορυφαίο τετράτροχο που σχεδιάστηκε ποτέ στο Maranello, ενσωματώνει όλο το know-how της ιταλικής εταιρείας, όντας το απόλυτο υπεραυτοκίνητο. Με τεχνολογία από τη φόρμουλα 1, η αντικαταστάτρια της Enzo είναι 5 δλ. ταχύτερη στο γύρο της πίστας του Μαρανέλο, επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ. και στα 300 χλμ./ώρα σε 15 δλ. Τιμές που επιτυγχάνονται χάρη στο συνδυασμό του χαμηλού βάρος του, κατασκευασμένου από ανθρακονήματα, αμαξώματος (1.255 κιλά) με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης HY-KERS, συνολικής ισχύος 963 ίππων. Ο V12 των 6.262 κ.εκ. αποδίδει 800 ίππους/9.250 σ.α.λ. –αριθμός στροφών που αποτελεί ρεκόρ για τέτοιας χωρητικότητας κινητήρα- , ενώ σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα των 163 ίππων πετυχαίνει ροπή 900 Nm! Η μπαταρία ζυγίζει μόλις 60 κιλά και φορτίζεται τόσο μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, όσο και κάθε φορά που ο βενζινοκινητήρας παράγει περισσότερη της απαιτούμενης ροπής (π.χ στις στροφές). Τέλος, η αεροδυναμική απόδοση της LaFerrari είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής, χάρη στη χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων που παράγουν αρνητική άντωση όταν απαιτείται, χωρίς να επιβαρύνουν το συνολικό συντελεστή οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου. Η LaFerrari θα παραχθεί σε μόλις μόλις 499 αντίτυπα, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν ήδη βρει αγοραστές, παρά την τσουχτερή τιμή των 1,3 εκ. ευρώ.