Στην 50η επέτειο της 911, η Porsche παρουσίασε την GT3, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της γερμανικής εταιρείας με ενεργή τετραδιεύθυνση. Ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ 3.8 λίτρων βασίζεται στον κινητήρα της 911 Carrera S, αν και τα κοινά εξαρτήματα των δύο μονάδων είναι λίγα. Τα περισσότερα -και κυρίως ο στροφαλοφόρος άξονας και ο μηχανισμός κίνησης των βαλβίδων- προσαρμόστηκαν ή σχεδιάστηκαν ειδικά για την GT3, όπως για παράδειγμα οι διωστήρες από τιτάνιο και τα σφυρήλατα έμβολα. Οι βασικές τροποποιήσεις δημιουργούν τις προϋποθέσεις για έναν εξαιρετικά υψηλόστροφο κινητήρα που φτάνει τις 9.000 σ.α.λ. Με λόγο ισχύος προς βάρος: 3,0 κιλά/ίππο και 475 ίππους ισχύος η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 315 χλμ./ώρα, ενώ ο χρόνος γύρου στη Nordschleife του Nürburgring είναι κάτω από 7:30 λεπτά. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αναβαθμισμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Στη νέα, πλήρως αλουμινένια ανάρτηση, ρυθμίζεται το ύψος, η γωνία σύγκλισης και η γωνία κάμπερ. Προσφέρονται επίσης νέες, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, με κεντρικό μπουλόνι ασφαλείας.