Στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί το Ιnfiniti Q50 με κινητήρες που απευθύνονται αποκλειστικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, όπου θα διατίθεται με κινητήρες V6, για την Ευρώπη έχει προβλεφθεί η τοποθέτηση τετρακύλινδρων συνόλων, που προέρχονται από τη Mercedes. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων και τον ντίζελ 2,1 λίτρων.
Το Q50 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με το νέο σύστημα διεύθυνσης “DirectAdaptiveSteering”, το οποίο καταργεί τη μηχανική σύνδεση τιμονιού και τροχών. Η εν λόγω καινοτομία, που προέρχεται από την αεροπορική βιομηχανία, «μεταφράζει» τις εντολές του οδηγού στο τιμόνι σε ηλεκτρικά σήματα και τα μεταφέρει στους τροχούς χωρίς την παρεμβολή της κλασικής κρεμαγιέρας. Το σύστημα "ανεξάρτητου ελέγχου διεύθυνσης" έχει ταχύτατη απόκριση, ενώ δεν μεταφέρει ανεπιθύμητους κραδασμούς από την επιφάνεια του οδοστρώματος στο τιμόνι.
Συμπληρωματικά, ένα σύστημα ελέγχου βασισμένο σε κάμερα παρακολουθεί την πορεία του αυτοκινήτου και αυτόματα διορθώνει αποκλίσεις, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση ισχυρών πλευρικών ανέμων ή κακοτεχνιών του οδοστρώματος. Ως δικλείδα ασφαλείας, αφού απουσιάζει η κλασική μηχανική σύνδεση τιμονιού-τροχών, υπάρχουν πολλαπλοί επεξεργαστές, αλλά και -στην ακραία περίπτωση διακοπής της παροχής ρεύματος- η δυνατότητα εμπλοκής μιας εφεδρικής μηχανικής σύνδεσης.