Στη παρουσίαση του υβριδικού της μοντέλου στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Νοτίου Κορέας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογίας της Hyundai Motors στο Namyang, επιβεβαιώθηκαν και οι τελευταίες πτυχές του Ioniq, ως η επόμενη γενιά των υβριδικών οχημάτων.
Ο κ. Rag Jung, υπεύθυνος του Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογίας της Hyundai Motors δήλωσε, " Αυτό το παγκόσμιας κλάσης αποκλειστικά υβριδικό όχημα θα είναι το σημείο εκκίνησης της αυτοκίνησης του μέλλοντος. "
Κατασκευασμένο πάνω σε ένα πλαίσιο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να μεταφέρει την πρώτη επιλογή στον κόσμο από τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων, το Ioniq μπορεί να υπερηφανεύεται για ποσοστό 53% υπερ-υψηλής αντοχής χάλυβα (Advanced High Strength Steel) που συνδυάζεται έξυπνα με ελαφρύ αλουμίνιο. Το νέο μοντέλο εξοικονομεί 12.6kg (45%) του βάρους μερών μη διαθρωτικού αμαξώματος όπως το καπό, η πίσω πόρτα και εξαρτήματα της ανάρτησης τα οποία χυτεύονται από αλουμίνιο. Όπου είναι απαραίτητη η ισχυρή δομή για απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης, η δομή διαθέτει χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής που μπορεί να αντέξει σημαντικές πιέσεις πρόσκρουσης.
Το νέο μοντέλο έχει δημιουργηθεί έχοντας δυναμική οδηγική συμπεριφορά στον πυρήνα του, ένα χαρακτηριστικό που καθορίζει το Ioniq και το ξεχωρίζει από άλλα υβριδικά οχήματα. Η τοποθέτηση των μπαταριών του αυτοκινήτου χαμηλά και προς τα εμπρός επιτυγχάνει ένα χαμηλό κέντρο βάρους που επιτρέπει υψηλή απόκριση και σταθερές στροφές.
Το Ioniq προάγει ακόμη περισσότερο την οδηγική απόλαυση έχοντας διπλό κάτω βραχίονα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων τοποθετημένο στο πίσω μέρος.
Η πλήρης γκάμα του νέου υβριδικού Hyundai θα περιλαμβάνει μια αμιγώς ηλεκτρική, plug-in υβριδική και υβριδική σειρά οχήματα, μια παγκόσμια πρωτιά για ένα μοντέλο. Κατά την παρουσίαση του στην Κορέα, παρουσιάστηκαν λεπτομέρειες για την πρώτη έκδοση που θα δοθεί στην αγορά του υβριδικού αυτοκινήτου.
Με την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο (40%), ο νέος 1.6-λίτρων KappaGDi κινητήρας που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τους υβριδικούς κινητήρες της HyundaiMotor, συνδυάζεται με τον μόνιμο μαγνητικό ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας τη μέγιστη ισχύ των 105ps και 43.5ps για κινητήρα και μοτέρ αντίστοιχα.
Εντός του κινητήρα, η κορυφαία θερμική απόδοση 40% επιτυγχάνεται, ενώ η κεφαλή και το μπλοκ χωρίζονται για βελτιστοποιημένη ψύξη. Επιπλέον, τα μπεκ 6 οπών άμεσου ψεκασμού στην υψηλή πίεση των 200 bar βελτιώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
Παράλληλα, η μπαταρία λιθίου ιόντων πολυμερούς παρέχει εξαιρετική απόδοση φόρτισης και αποφόρτισης, βελτιστοποιώντας την παρεχόμενη ισχύ από το υψηλής τάσης μοτέρ και επιτρέποντας την ταχεία αναγέννηση. Ο έλεγχος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας πραγματοποιείται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) αποκλειστικά σχεδιασμένο για την υβριδική κίνηση, χάρη στο οποίο το Ioniq προσφέρει μια πρωτόγνωρη δυναμική οδηγική εμπειρία. Το Ioniq είναι κορυφαίο στη κατηγορία του σε ελαχιστοποιημένες απώλειες κατά τη μετάδοση, παρέχοντας 95,7% της ισχύος από τον κινητήρα στους τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει γρήγορη απόκριση, υψηλή επιτάχυνση και ομαλές αλλαγές ταχητήτων, που φέρνουν το χαμόγελο στον οδηγό του, ενώ του προσφέρουν την οικονομία της υβριδικής τεχνολογίας.