Η νέα έκδοση της επιτυχημένης 911 GT3 Cup είναι το πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στην 7η γενιά της 911 και προορίζεται για τους, ενιαίου τύπου, αγώνες Porsche Mobil 1 Supercup του 2013. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας στο Βάισαχ, κατά τη διάρκεια του εορτασμού "Νight of the Champions" για το τέλος της αγωνιστικής σεζόν.
Εφοδιασμένη με εξακύλινδρο, μπόξερ κινητήρα 3.8 λίτρων, που αποδίδει 460 ίππους/7.500 σ.α.λ., είναι 10 ίππους ισχυρότερη από το μοντέλο του 2012. Η κίνηση μεταδίδεται, φυσικά, στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου, που για πρώτη φορά διαθέτει paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι. Νέες είναι και οι -εξελιγμένες από την Porsche Motorsport- μονομπούλονες ζάντες, οι οποίες συνδυάζονται με φαρδύτερα ελαστικά της Michelin (κατά 2 εκατοστά εμπρός και 10 εκατοστά πίσω). Βελτιωμένο είναι το σύστημα πέδησης, με δίσκους 380 χλστ. και εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το ρολ-κέιτζ, έτσι ώστε να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή προστασία στον οδηγό.
Ο οδηγός της Porsche Τimo Bernhard, ο οποίος συμμετείχε καθοριστικά στην εξέλιξη του νέου μοντέλου, δήλωσε ότι "η νέα 911 GT3 Cup είναι πολύ πιο εύκολη οδηγικά στο όριο. Είναι εξαιρετικά καλά ζυγισμένη και η γεωμετρία των αξόνων της συμβάλλει θετικά στη συμπεριφορά της. Πέρα απ' αυτό, η νέα Cup 911 είναι ιδιαίτερα διασκεδαστική στην οδήγηση".
Όπως και η προκάτοχός της, η αγωνιστική έκδοση θα παράγεται στο εργοστάσιο του Τσουφενχάουζεν, στην γραμμή παραγωγής των "πολιτικών" μοντέλων. Στο αγωνιστικό κέντρο του Βάισαχ θα γίνεται η ρύθμιση της ανάρτησης και η δοκιμή κάθε αντιτύπου από επαγγελματία οδηγό αγώνων. Η βασική τιμή της 911 GT3 Cup, η οποία διατίθεται μόνο σε λευκό χρώμα είναι 181.200 ευρώ προ φόρων.
Τα αγωνιστικά σχέδια της Ρorsche δεν ολοκληρώνονται με την εν λόγω έκδοση της 911, αφού στο Βάισαχ εξελίσσεται πυρετωδώς ένα νέο πρωτότυπο, το οποίο θα συμμετέχει στο Πρωτάθλημα Αντοχής και στον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν στην κατηγορία LMP1.