Το νέο Renault Cadjar επωφελείται από τις νέες μεθόδους παραγωγής της γαλλικής μάρκας που μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου. Η μείωση του βάρους αποτελεί βασικό παράγοντα στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης ενός οχήματος με δεδομένο ότι το βάρος αποτελεί το κύριο παράγοντα που επιδρά στις εκπομπές CO2. Ο λόγος ανάμεσα στις εκπομπές ενός οχήματος και το βάρους είναι 1 προς 10.000. Με άλλα λόγια αν μειωθεί το βάρος του οχήματος κατά 10 κιλά, τότε οι εκπομπές CO2, μειώνονται κατά 1 γραμμάριο.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, βασικό στοιχείο που βοήθησε στην επίτευξη αυτού του στόχου για το πρώτο μικρομεσαίο crossover της εταιρείας, είναι η εφαρμογή της πλατφόρμας CMF-C/D, που ζυγίζει 40 κιλά λιγότερο σε σχέση με τις αντίστοιχες παλαιοτέρων μοντέλων αυτής της κατηγορίας. Ένας επιπλέον παράγοντας που συμβάλει στη μείωση του βάρους είναι η χρησιμοποίηση στην παραγωγή της τεχνικής της θερμής διαμόρφωσης. Τα μεταλλικά ελάσματα θερμαίνονται στους 900° C και στην συνέχεια μέσω πίεσης διαμορφώνονται ενώ είναι ακόμα ζεστά. Στη συνέχεια η θερμοκρασία τους μειώνεται απότομα μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα μέσω ενός ενσωματωμένου συστήματος ψύξης. Η συγκεκριμένη τεχνική επιτρέπει τη δημιουργία επιφανειών μικρότερου πάχους-βάρους χωρίς καμία απώλεια στις μηχανικές αντοχές.
Άλλος ένας παράγοντας που επιτρέπει στο νέο μοντέλο να έχει καλές επιδόσεις χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου η βελτίωση της αεροδυναμικής του. Το Renault Cadjar πέρασε εκτεταμένες δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μορφή που έχουν οι ζάντες, οι εξωτερικοί καθρέπτες, τα σπόιλερς και οι γρίλιες εξαερισμού. Το πάτωμα του αυτοκινήτου διαθέτει ειδικούς διαμορφωτές ώστε να κατευθύνουν τη ροή του αέρα. Λόγω της μεγάλης απόστασης από το έδαφος που φθάνει τα 200 χιλ. έχει τοποθετηθεί ένας εκτροπέας ροής στο εμπρόσθιο τμήμα που κατευθύνει τον αέρα γύρω από τους τροχούς, ώστε να αποτρέψει τους στροβιλισμούς που παρουσιάζονται σε εκείνη την περιοχή.
Επίσης, διαθέτει ενεργά πτερύγια για την ψύξη του κινητήρα τα οποία είναι κλειστά και ανοίγουν μόνο όταν υπάρχει η ανάγκη για επιπλέον ψύξη. Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα μια μείωση 4 γραμ./χλμ. στις εκπομπές CO2, καθώς και μείωση της κατανάλωσης κατά 0,62 λίτρα/100χλμ., με ταχύτητα 130χλμ./ώρα για όλους τους κινητήρες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Το νέο Renault Cadjar εξοπλίζεται με έναν βενζινοκινητήρα και δυο ντίζελ. Η βενζινοκίνητη έκδοση 1.200 κ.εκ. έχει ισχύ 130 ίππους μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100χλμ., 126 γραμ. CO2/χλμ. Ντίζελ 1.500 κ.εκ. ισχύος 110 ίππων, μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100χλμ., 99 γραμ. CO2/χλμ. και 1.6 130 ίππων μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα/100χλμ., 113 γραμ. CO2/χλμ. Το ισχυρότερο ντίζελ είναι τετρακίνητο. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα αναμένεται θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.