Με στυλ, νέους κινητήρες και πρωτοποριακή τεχνολογία, το νέο Avensis στοχεύει να κάνει εύκολη τη ζωή των πελατών. Ανεξάρτητα από την έκδοση ή τον εξοπλισμό, είναι σχεδιασμένο για να παρέχει κύρος, αξιοπιστία, ασφάλεια και άνεση.
Το Avensis σχεδιάζεται, εξελίσσεται και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ενώ πάνω από 1.711.800 Avensis εκπροσωπώντας τέσσερις γενιές έχουν κυκλοφορήσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους από τα τέλη του 1997 που λανσαρίστηκε.
Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία ήταν ανέκαθεν από τα ισχυρότερα ατού του Avensis. Το σημερινό μοντέλο λαμβάνει σταθερά υψηλή βαθμολογία στην κατηγορία D για τα συγκεκριμένα, ενώ το 2014 συγκέντρωσε το υψηλότερο σκορ στη Γερμανική Έρευνα για την Ικανοποίηση Ιδιοκτητών Οχημάτων J.D.Power.
Αν και το Avensis κατά παράδοση προσέλκυσε ιδιώτες αγοραστές αλλά και την αγορά fleet, οι εταιρικοί πελάτες είναι αυτοί που διαμορφώνουν τη μεγαλύτερη βάση πωλήσεων.
Ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις των ιδιωτών αγοραστών για μεγαλύτερο κύρος, πολυτέλεια και κομψότητα και τις επιθυμίες των εταιρικών χρηστών για πιο σπορ στυλ, δυναμισμό και φινέτσα, το νέο 2015 Avensis έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε όλους τους πελάτες του σημαντικές βελτιώσεις σε πέντε βασικούς τομείς:
Nέα, πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση με μεγαλύτερο κύρος και τεχνολογία φώτων LED.
Αντιληπτή ποιότητα και άνεση, αισθητική αναβάθμιση εσωτερικού, με προτεραιότητα στη βελτίωση της αντιληπτής ποιότητας, της άνεσης, των ταπετσαριών, του φινιρίσματος και των χρωματικών συνδυασμών, αλλά και των χαρακτηριστικών NVH.
Ολοκληρωμένη αναβάθμιση συστημάτων ασφαλείας με στόχο τα 5 Αστέρια Euro NCAP. Έμφαση στην τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας με το λανσάρισμα του νέου συστήματος Toyota Safety Sense, που τοποθετείται στάνταρ σε όλη τη γκάμα.
Εξοπλισμός και σχέση αξίας / τιμής (Value for Money), μία νέα, διαφοροποιημένη με μεγαλύτερη σαφήνεια δομή εκδόσεων με κορυφαίο στάνταρ εξοπλισμό και προηγμένη τεχνολογία όπως το σύστημα Toyota Touch 2 και μία οθόνη πολυμέσων 8".
Οδηγική απόλαυση και λειτουργικό κόστος, με δύο νέους diesel, χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε όλη τη γκάμα, μεγαλύτερα διαστήματα service και χαμηλότερο κόστος service και βελτιώσεις πλαισίου για βελτιωμένη οδηγική άνεση και συμπεριφορά.
Η μεγάλη ιαπωνική φίρμα εκτιμά ότι, αυτές οι ολοκληρωμένες αναβαθμίσεις όχι μόνο θα αυξήσουν την πιστότητα στην υπάρχουσα βάση πελατών αλλά θα προσελκύσουν και νέους πελάτες που θα εντυπωσιαστούν από τη γενναιόδωρη προσφορά που αντιπροσωπεύει το νέο Avensis.
Και οι δύο εκδόσεις του νέου Avensis (sedan και Touring Sports) έχουν αποκτήσει μία πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση, με αύξηση του συνολικού μήκους κατά 40mm.
Η αντιληπτή ποιότητα και τα χαρακτηριστικά NVH έχουν αναβαθμιστεί κατά ένα επίπεδο, ενώ η καμπίνα είναι εμφανώς ανανεωμένη με νέες ταπετσαρίες, φινιρίσματα και χρωματικούς συνδυασμούς.
Το ταμπλό διαιρείται σε δύο βασικά τμήματα. Το κομψό, φαρδύ επάνω στοιχείο φιλοξενεί ένα πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο αριστερά και δεξιά της μεγάλης, έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2" (από την έκδοση Mid).
Το κάτω τμήμα φιλοξενεί μία κεντρική κονσόλα που είναι ανεξάρτητη από το τούνελ της μετάδοσης και κυρίαρχο στοιχείο εκεί είναι μία έγχρωμη διεπαφή οθόνης αφής 8”.
Η αίσθηση και η λειτουργία όλων των μοχλοδιακοπτών έχει βελτιωθεί, και η αντιληπτή ποιότητα έχει αναβαθμιστεί με τον προσεκτικό εναρμονισμό γραμματοσειρών και συμβόλων, αλλά και με τη μεγαλύτερη συνοχή του φωτισμού του φόντου.
Με πλήρη περιγραφή στο κεφάλαιο 'Εξοπλισμός και Σχέση Αξίας / Τιμής', μία νέα σειρά πιο ελκυστικού εξοπλισμού εσωτερικού περιλαμβάνει υφασμάτινη και Alcantara ταπετσαρία καθισμάτων και ένα νέο χρωματικό συνδυασμό Dual Ambient που προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν Terracotta ή Light Grey για το φινίρισμα εσωτερικού.
Το μέγεθος των πλατών των καθισμάτων έχει αυξηθεί και τα μαξιλάρια τους έχουν ανασχεδιαστεί, συνδυάζοντας πρόσθετη στήριξη κορμού και ώμων. Το πλέγμα ανάρτησης του καθίσματος έχει ανασχεδιαστεί για βελτίωση της κατανομής πίεσης και μείωση της κόπωσης στα μακρινά ταξίδια. Η γωνία του μαξιλαριού έχει αυξηθεί για να προσφέρει καλύτερη υποστήριξη μηρού ενώ τα πλαϊνά μαξιλάρια της έδρας έχουν νέο σχήμα για βελτιωμένη πλευρική στήριξη.
Τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH) έχουν βελτιωθεί αισθητά, διασφαλίζοντας ότι η ανώτερη ποιότητα και άνεση στο εσωτερικό του νέου Avensis συνδυάζεται με μία αισθητή μείωση του θορύβου μέσα στην καμπίνα.
Νέας σύστασης υλικά παρέχουν καλύτερη απορρόφηση και μόνωση των θορύβων και η ποσότητα, το πάχος και το πλάτος των τσιμουχών έχει αυξηθεί σε όλο το αμάξωμα.
Το πάχος και η πυκνότητα της μόνωσης του καπό, αλλά και το πάχος και το μέγεθος του κάτω καλύμματος του κινητήρα έχουν αυξηθεί, ενώ μια μονωτική ποδιά προστίθεται στις εκδόσεις diesel. Ένα μονωτικό από αφρό πολυουρεθάνης έχει ενσωματωθεί στο εσωτερικό των φτερών.
Ο θόρυβος από το A/C έχει μειωθεί με την ενσωμάτωση πτερυγίων στους αεραγωγούς του εσωτερικού. Εκδόσεις με πανοραμική ηλιοροφή Skyview φέρουν ένα μονωτικό στην επένδυση οροφής, ενώ ένας δυναμικός αποσβεστήρας έχει προστεθεί στην πίσω πόρτα στις εκδόσεις Touring Sports.
Νέες εκδόσεις Entry, Mid, Mid+ και High συνδυάζουν υψηλότερα επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού με βελτιωμένη φινέτσα και αντιληπτή ποιότητα και προηγμένη τεχνολογία, όπως η γκάμα συστημάτων πολυμέσων Toyota Touch 2.
Η νέα γκάμα κινητήρων Avensis έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, βασισμένη στην αντοχή και αξιοπιστία για την οποία είναι ήδη διάσημη, στοχεύοντας να προσφέρει μειώσεις στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και το κόστος ιδιοκτησίας.
Επιπλέον, οι αναβαθμίσεις πλαισίου βελτιώνουν την οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά σε όλη τη γκάμα του μοντέλου.
Κινητήρες Diesel
Η ισχυρή γκάμα πέντε κινητήρων περιλαμβάνει δύο μοντέλα diesel, και τα δύο νέα: έναν 1.6 D-4D 112 hp/82 kW και – κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση σε Toyota- έναν 2.0 D-4D 143 hp/ 105 kW.
Το λειτουργικό κόστος των Diesel έχει μειωθεί με αύξηση διαστημάτων service και για τις δύο μονάδες στα 20.000 km, και με μείωση στο κόστος service των 90.000 km/3 ετών κατά 20% περίπου και για τις δύο μονάδες.
Βενζινοκινητήρες
Βελτιώσεις για οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2 έγιναν επίσης και στους υπάρχοντες κινητήρες 132 hp/97 kW 1.6, 147 hp/108 kW 1.8 και 152 hp/112 kW 2.0 lit της γκάμας.
Το λογισμικό του εγκεφάλου του CVT έχει αναβαθμιστεί για μείωση των στροφών του κινητήρα υπό μεσαίο φορτίο, ώστε η απόκριση του κινητήρα να θυμίζει περισσότερο συνδυασμό με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο.
Το σύνολο των βελτιώσεων μειώνουν την κατανάλωση σε όλη τη γκάμα των βενζινοκινητήρων. Η μέση κατανάλωση για τις μονάδες 1.6, 1.8 και 2.0 l πέφτει από 6,5 l/100 km έως 6,1 l/100 km, 6,5 l/100 km – 6,0 l/100 km και 6,9 l/100 km - 6.1 l/100 km αντίστοιχα.
Το νέο 2015 Avensis διατηρεί την ίδια, δοκιμασμένη διάταξη ανάρτησης με γόνατα McPherson μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω του προκατόχου του. Η εμπρός ανάρτηση έχει νέα πάνω βάση και ρουλεμάν, πιο μαλακά ελατήρια, αυξημένη αντιστάθμιση εγκάρσιων φορτίων στο ελατήριο, προσαρμογή των αποσβέσεων και στην περίπτωση μοντέλων diesel, νέο σετάρισμα προφόρτισης ελατηρίων.
Η πίσω ανάρτηση έχει πιο μαλακά ελατήρια και αμορτισέρ, νέο σετάρισμα προφόρτισης ελατηρίων στα μοντέλα diesel, ενώ η νέα σχεδίαση βαλβίδων εμβόλων αμορτισέρ προσφέρει αισθητή αύξηση οδηγικής άνεσης.
Η αίσθηση και η απόκριση του τιμονιού έχουν βελτιωθεί με την υιοθέτηση ενός νέου ενδιάμεσου άξονα, μιας αλλαγής στη διάμετρο της αντιστρεπτικής δοκού και μιας αύξησης στην ακαμψία του αμαξώματος με τη χρήση ουρεθάνης υψηλής αντοχής για τη συγκόλληση του παρμπρίζ.
Προσβλέποντας σε μία κατάταξη 5 αστέρων στο πρόγραμμα Euro NCAP crash test, το νέο Avensis προάγει την ενεργητική ασφάλεια και την υποστήριξη οδηγού σε νέα επίπεδα με το Toyota Safety Sense, που τοποθετείται στάνταρ σε όλη τη γκάμα.