To Fiat Doblo Cargo είναι εδώ!

Η Fiat παρουσιάζει στο διεθνή Τύπο το νέο Doblò Cargo, το 4ης γενιάς επαγγελματικό μοντέλο της Fiat Professional, που τώρα είναι περισσότερο λειτουργικό, διαθέτοντας καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αξία. Αυτές είναι οι κατευθύνσεις που επέτρεψαν στην Fiat να σχεδιάσει ένα όχημα στην κορυφή της κατηγορίας του στους τομείς των επιδόσεων, των λειτουργικών χαρακτηριστικών, του χώρου φόρτωσης, της παραγωγικότητας, της οικονομίας και του χαμηλού κόστους συντήρησης.
 
Μετά το ντεμπούτο του το 2014 στην έκθεση του Αννόβερου, το νέο Doblò Cargo είναι τώρα διαθέσιμο σε ευρύτερο κοινό με πλήρως αναβαθμισμένη εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση. Κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό, αν ρίξει κανείς μια ματιά στο μοντέρνο τελείωμα του εμπρός μέρους, τη μεγαλύτερη εμπρός γρίλια και τα πολλά νέα στοιχεία (προφυλακτήρες, καπό, φώτα).
 
Αναβάθμιση έχουμε και στο χώρο των επιβατών, με νέο ταμπλό, υλικά, τιμόνι, γραφικά του πίνακα οργάνων και τα πάνελ των θυρών. Επίσης, οι λειτουργικές διαμορφώσεις για τον οδηγό είναι ορατές σε μια σειρά από ειδικές εργονομικές λύσεις, από το πολυλειτουργικό εμπρός κάθισμα/πάγκο για τον οδηγό και τους δυο επιβάτες (με χώρο αποθήκευσης στο εσωτερικό του), το πιο ήσυχο εσωτερικό (σημειώνεται μείωση του θορύβου στο εσωτερικό μεγαλύτερη των 3 db συνολικά), και τα νέα συστήματα πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και πλοήγησης.

Όπως και στην προηγούμενη γενιά του Doblò Cargo, ο χώρος και ο όγκος φόρτωσης είναι και οι δύο στην κορυφή της κατηγορίας του. Αυτό βοηθάει και στην πρακτικότητα, αφού και ο χώρος φόρτωσης είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, τα χειριστήρια των θυρών πλήρως λειτουργικά και οι πρακτικές πίσω πόρτες ανοίγουν σε γωνία 180° για γρήγορη και άνετη επιβίβαση και αποβίβαση.
 
Ο δεύτερος στόχος της εξέλιξης του μοντέλου της Fiat ήταν οι επιδόσεις, όπως αποδεικνύεται από τη βελτιωμένη απόκριση της ροπής στην οδήγηση στην πόλη (πάνω από 40%). Πρόσθετα, το νέο Doblò Cargo εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα και καλύτερη οδηγική άνεση, χάρη ειδικά στην ανεξάρτητη ανάρτηση Bi-link του πίσω άξονα (αποκλειστικότητα για αυτήν την κατηγορία). Χάρη στα μειωμένα κόστη συντήρησης και κατοχής για τον ιδιοκτήτη, το νέο Doblò Cargo είναι αξιόπιστο, ελκυστικό και πιο αποδοτικό για επαγγελματική χρήση.
 
Στην ελληνική αγορά, το αμάξωμα προσφέρεται σε 2 παραλλαγές (Cargo και WorkUp), 2 ύψη οροφής και 2 μεταξόνια. Άλλωστε, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος και η χωρητικότητα φόρτωσης στο νέο Doblò Cargo είναι κορυφαίες στην κατηγορία του, με βάρη μεγαλύτερα του 1 τόνου και όγκο που φτάνει τα 5 m3.
 
Οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό είναι αποτέλεσμα του μήκους των 182 cm στο χώρο φόρτωσης στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο και των 217 cm στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, με το πλάτος να είναι 171 cm και το ύψος οροφής 130 cm ή 155 cm. Επιπλέον, τα 123 cm μεταξύ των τροχών του επιτρέπουν να φορτώσει ακόμη και 2 europallets.
 
Η ισχύς παρέχεται από την επιλογή ενός από τους 2 turbodiesel κινητήρες που θα είναι διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά, MultiJet II 1.3 90 hp και Multijet II 1.6 (105 hp) ή ενός από τους 2 κινητήρες βενζίνης: 1.4 95 hp, και TurboJet 1.4 120 hp bi-fuel (βενζίνη/φυσικό αέριο).
 
Όλοι οι κινητήρες ντίζελ είναι προδιαγραφών Euro 5+ και ανήκουν στη δεύτερη γενιά της οικογένειας MultiJet. Ο Multijet II 1.3 turbodiesel (90 hp) αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 200 Nm μόλις στις 1,500 στροφές. Η τελική ταχύτητα για το Doblò Cargo Multijet II 1.3 90 hp είναι 158 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση στον τυποποιημένο κύκλο 4,4 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 115 g/km. Η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 13,6 δλ.
 
Το νέο Doblò Cargo Multijet II 1.6 105 hp συνδυάζεται με 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο και προσφέρει ροπή 290 Nm από τις 1,500 rpm. Έτσι, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις (τελική ταχύτητα 164 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ.) με χαμηλές εκπομπές CO2 (124 g/km) και κατανάλωση (στον συνδυασμένο κύκλο) 4,7 λίτρα/100 χλμ.
 
Συμπαγής κι αξιόπιστος, ο 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας 1.4 της οικογένειας Fire είναι ο βασικός βενζινοκινητήρας του μοντέλου. Αποδίδει 95 ίππους στις 6.000 στροφές με μέγιστη ροπή 127 Nm στις 4.500 στροφές. Όταν συνδυάζεται με το μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο, ο κινητήρας μπορεί να προσφέρει τελική ταχύτητα 161 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ. Είναι προδιαγραφών Euro 6 και η κατανάλωση του στον τυποποιημένο κύκλο με Stop-Start είναι 7,0 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 163 g/km.
 
Ιδανικό για ανθρώπους που θέλουν ένα όχημα για να κινούνται ευέλικτα μέσα στην καθημερινή κίνηση των πόλεων κρατώντας τα κόστη χαμηλά, το νέο Doblò με τον κινητήρα διπλής τροφοδοσίας καυσίμου (βενζίνη-φυσικό αέριο) T-Jet 1.4 120 hp προσφέρει υψηλή απόδοση, μειωμένη ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων και μεγάλη αμεσότητα. Είναι προδιαγραφών Euro 6 και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παράγει ροπή 206 Nm στις 2,000 σ.α.λ. με εντυπωσιακές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 10,2 δλ.
 
Οι Multijet II 1.3 90 hp και Multijet II 1.6 105 hp είναι διαθέσιμοι και σε εκδόσεις "EcoJet". Οι εκδόσεις αυτές προσφέρουν μεγάλη οικονομία καυσίμου και εκπομπών ρύπων, αφού υιοθετούν το σύστημα Start&Stop, ελαστικά μειωμένης αντίστασης, έξυπνο εναλλάκτη και αεροδυναμικό πακέτο. Όλες μαζί, αυτές οι λύσεις προσφέρουν μείωση 12% στον 1.3 και 15% στον 1.6.
 
Όλες οι εκδόσεις του νέου Doblo Cargo, θα διατίθενται στην ελληνική αγορά με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
 
Στον τομέα της ασφάλειας, επιτυγχάνεται το μέγιστο χάρη στην υιοθέτηση ενός πακέτου ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας με ABS και EBD, του ESC με ASR, των HBA και Hill-Holder. Το πακέτο ολοκληρώνεται με τους εμπρός και πλευρικούς αερόσακους. Μετά το λανσάρισμα, τα αυτοκίνητα θα είναι επίσης εφοδιασμένα με το σύστημα Traction+ που βελτιώνει την πρόσφυση σε γλιστερά οδοστρώματα.
 
Απόγονος ενός εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου (το Doblò έχει επιλεχθεί από περισσότερους από 1.4 εκατομμύρια πελάτες από το 2000), το νέο Doblò Cargo φιλοδοξεί να γίνει πρωταγωνιστής στην κατηγορία του, η οποία αντιπροσωπεύει το 25% των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη. Όπως και οι προηγούμενες γενιές, το νέο Doblò Cargo κατασκευάζεται στην Τουρκία στο εργοστάσιο Tofaş στη Bursa, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.

 

Σχετικά Tags
Fiat