Το Fiat Abarth 695 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1964 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Με χωρητικότητα 699,5 κ.εκ. και μέγιστη ισχύ 30 ίππων, το αυτοκίνητο είχε τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για χαρακτηριστικά όπως η ευελιξία και η ευκινησία, είτε στην πόλη είτε σε μικτές διαδρομές. Το πιο εμφανές χαρακτηριστικό του Abarth 695, ήταν η ρεπρίζ του, αφού επιτάχυνε από 60 στα 80 χλμ./ώρα, σε 5.2".
Πενήντα χρόνια αργότερα, η Abarth επιλέγει ακόμη μια φορά τη Γενεύη για την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του Abarth 695: 190 ίπποι και 997 κιλά εγγυώνται ότι το "695 biposto" (διθέσιο) μπορεί να προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος (5,2 κιλά/ίππο) και την καλύτερη επιτάχυνση (0–100 χλμ./ώρα σε 5.9") στην κατηγορία του. Το αποτέλεσμα είναι το πιο δυνατό Abarth 500 που κατασκευάστηκε ποτέ, με τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα!
"Την Κυριακή στην πίστα και τη Δευτέρα στο γραφείο." Αυτό είναι το σλόγκαν που συνοψίζει τη φιλοσοφία του Carlo Abarth. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η Abarth πάντοτε συμπαθούσε τις προκλήσεις. Κάθε της αυτοκίνητο ήταν μια πρόκληση από μόνο του, μια ευκαιρία για βελτίωση.
Το Abarth 695 biposto δεν είναι έκδοση "περιορισμένης παραγωγής", αλλά χωρίς αμφιβολία απευθύνεται σε "ειδικούς" οδηγούς, εκείνους που είναι πραγματικά ικανοί να το οδηγήσουν.
Η έρευνα για τα καλύτερα υλικά και τεχνολογίες, η τεχνογνωσία των μηχανικών της Abarth και μια "δόση τρέλας" είναι στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία αυτού του αυτοκινήτου: δύο θέσεις και εξαρτήματα εμπνευσμένα από τους αγώνες για ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με φυσική έλξη για τις πίστες. Τέτοια εξαρτήματα είναι π.χ. το εμπρός intercooler, το σύστημα εξάτμισης Akrapovic, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, ο ψηφιακός καταγραφέας δεδομένων MXL, τα καθίσματα Abarth Corsa από τη Sabelt με ζώνες 4 σημείων, το σύστημα φρένων Brembo, οι ζάντες 18 ιντσών OZ και το πίσω roll bar από τιτάνιο από την Poggipolini.
Όσον αφορά την ασφάλεια το biposto διαθέτει ABS, ESP και TTC, μπλοκέ διαφορικό, αγωνιστικό σύστημα φρένων Brembo και αμορτισέρ Extreme Shox.
Η "δόση τρέλας" αναδεικνύεται με τον επιλογέα του κιβωτίου με dog rings, ή τα εμπρός παράθυρα με κινούμενες επιφάνειες από polycarbonate.
Με βάρος μόλις 997 kg και τον κινητήρα 1.4 T-Jet, που για πρώτη φορά αποδίδει 190 ίππους, το "695 biposto" προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος και την καλύτερη επιτάχυνση στην κατηγορία του.
Ανάλογου επιπέδου και η αισθητική. Αυτό αποδεικνύεται από ορισμένα εξωτερικά στοιχεία – όπως, οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα πλαϊνά "skirts", θόλοι τροχών και τα σπόιλερ, ενισχυμένα με στοιχεία από ανθρακονήματα, ενώ το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από ένα νέο γκρι ματ χρώμα.