Έκανε ντεμπούτο και η 'κλειστή' F-Type, με 550 άλογα -στην κορυφαία R Coupe έκδοση της- για να… καλπάσουν με μοναδική πολυτέλεια έναντι 103.000 ευρώ περίπου, από την άνοιξη του 2014.
Παρουσιάστηκε στα δύο Σαλόνια Αυτοκινήτου –Λος Άντζελες και Τόκιο- η νέα Jaguar F-Type Coupe και μάλιστα εξαρχής σε τρεις εκδόσεις, όπως κι η roadster: F-Type Coupe, F-Type S Coupe και F-Type R Coupe, με τις κορυφαίες επιδόσεις και την αγγλική χλιδή να… κυριαρχεί στο δρόμο. Αναλυτικότερα, η «κλειστή» F-Type βασίζεται σχεδιαστικά στην «αδελφή» της roadster, αλλά έχει πλέον μια σταθερή οροφή (και προαιρετικά πανοραμική), ενώ στοιχεία design έλαβε και από το C-X16 concept.
Το ελαφρύ από αλουμίνιο και ανθρακόνημα αεροδυναμικό αμάξωμα του εν λόγω supercar θα δανειστεί τα μοτέρ της cabriolet έκδοσης, έτσι στη βασική εκδοχή θα τροφοδοτείται από ένα 3λιτρο V6 turbo 340 ίππων και 450 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση S, o ίδιος κινητήρας, θα αποδίδει 380 ίππους και 460 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα είναι η βασική έκδοση να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. και να αγγίζει την τελική των 259 χλμ./ώρα, ενώ η S χρειάζεται για την ίδια διαδικασία 4,9 δλ. και πιάνει τα 275 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.
Βέβαια, η «hot version» είναι η F-Type R Coupe, που πρόσφατα είδαμε πώς μπορεί να «βρυχηθεί» και η οποία εφοδιάζεται με ένα 5λιτρο τούρμπο σύνολο, απόδοσης 550 ίππων και 680 Nm ροπής. Μάλιστα, η ισχύς αυτή είναι ικανή να«στείλει» την αγγλική κυρία στα 100 από στάση σε μόλις 4 δλ. και να την κάνει να αγγίξει τα 300 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας). Σημειωτέον, ότι όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 8τάχυτο σειριακό κιβώτιο Quickshift, ενώ οι σχέσεις αλλάζουν μέσω επιλογέα, ή εναλλακτικά από τα paddles που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι.
Ούτε λόγος βέβαια για τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης, αφού αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του standard εξοπλισμού. Αντιθέτως, στον προαιρετικό εξοπλισμό των εκδόσεων S και R είναι τα κεραμικά φρένα που, αν τοποθετηθούν, ελαφραίνουν το βάρος της F-Type Coupe κατά 21 κιλά.
Τέλος, η F-Type Coupe θα λανσαριστεί από τον Μάρτιο της επόμενης χρονιάς και στις τρεις εκδόσεις, με την τιμή της να ξεκινά στη βασική έκδοση από τα 62.000 ευρώ περίπου, στην S από 73.000 ευρώ περίπου και στην R από 103.000 ευρώ περίπου (τιμές Αγγλίας).