Η νέα GLC έκανε την εντυπωσιακή της εμφάνιση στο Metzingen της Στουτγάρδης εντυπωσιάζοντας, τόσο από πλευράς σχεδιασμού όσο και από πλευράς εξοπλισμού. H σχεδίαση τηρεί τις αναλογίες που απαιτεί ένα SUV και δημιουργεί ένα σύμπλεγμα όγκων, επιφανειών και γραμμών, που αποδεικνύει έμπρακτα ότι η σπορ οδήγηση μπορεί να προσφέρει περιπέτεια και αίσθηση πολυτέλειας ταυτόχρονα.
Το μεγαλύτερο εσωτερικό, τόσο για τους επιβάτες όσο και σε αποθηκευτικούς χώρους, η λειτουργικότητα και η ευελιξία, συνδυάστηκαν στο νέο GLC, που ξεπέρασε έτσι τον προκάτοχό του σε πρακτικότητα και άνεση. Όλοι όσοι αναζητούσαν ένα SUV για πολλαπλές χρήσεις, μάλλον το βρήκαν και –πιθανόν- θα το προτιμήσουν διότι συγκεντρώνει εξαιρετικά χαρακτηριστικά!
• Μοντέρνο, δυναμικό, με δυνατότητες διαμόρφωσης και υλικά υψηλής ποιότητας
• Ικανοποιητικοί, πολυχρηστικοί χώροι
• Συμπαγές, δυνατό αμάξωμα, κατάλληλο για όλες τις συνθήκες
• Αποδοτικοί κινητήρες και PLUG-IN HYBRID έκδοση
• Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC (εξαιρείται η έκδοση PLUG-IN HYBRID)
Μετά τη GLE και τη GLE Coupé, η GLC είναι το τρίτο μοντέλο SUV που παρουσιάζει φέτος η Μercedes. Αυτό το μεσαίο SUV εντυπωσιάζει με τη – χαρακτηριστική για τη φίρμα ασφάλεια, τα εξαιρετικά συστήματα υποβοήθησης και την υψηλή αποδοτικότητα.
Επιπλέον, μία πλούσια γκάμα ξοπλισμού δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της GLC να «χτίσουν» το αυτοκίνητό τους ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες και επιθυμίες.
Συνοπτικά:
Μοντέλο
|
Κύλινδροι /
Κυβισμός
|
Ισχύς /
Ροπή
|
Συνδυασμένοςκύκλος
|
Τιμή
|
|
|
|
Κατανά-λωση l/ 100km
|
ΕκπομπέςCO2 g/km
|
|
GLC 220 d4MATIC
|
L4 / 2143 cm³
|
125 kW
(170 PS) / 400 Nm
|
5,0 - 5,5
|
129 - 143
|
€ 52.500
|
GLC 250 d 4MATIC
|
L4 / 2143 cm³
|
150 kW
(204 PS) / 500 Nm
|
5,0 - 5,5
|
129 - 143
|
€ 53.150
|
GLC 250 4MATIC
|
L4 / 1991 cm³
|
155 kW
(211 PS) / 350 Nm
|
6,5 - 7,1
|
152 - 166
|
€ 48.850
|
GLC 350 e 4MATIC
|
L4 / 1991 cm³
|
155 kW (211 PS) / 350 Nm
|
2,6
|
60
|
Διαθέσιμοαργότερα το 2015
|
|
Ηλεκτροκινητήρας
|
85 kW
(166 PS)
|
|
|
|
|
Ισχύς συστήματος
|
235 kW (320PS)
|
|
|
|
|
|
|
|
Με τον εξωτερικό σχεδιασμό και τις διαθέσιμες γραμμές εξοπλισμού οι αγοραστές της νέας GLC μπορούν να δώσουν έμφαση σε όποιο χαρακτηριστικό προτιμούν στην εμφάνιση του αυτοκινήτου τους: με την ΑMG Line τονίζεται ο σπορτίφ χαρακτήρας του, με το EXCLUSIVE η πολυτέλεια ενώ με το OFF-ROAD Exterior η έμφαση δίνεται στα cross-country χαρακτηριστικά του.
Επίσης, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα διάφορα πακέτα εξοπλισμού (όπως το ήδη γνωστό Night Package)12 διαφορετικά χρώματα και 15 ζάντες έως 20 ίντσες. Επιπλέον, οι πελάτες της GLC έχουν πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης του εσωτερικού του αυτοκινήτου τους: μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των γραμμών AMG Line και EXCLUSIVE (σε ύφασμα, δέρμα ΑRTICO, μικροίνες DINAMICA ή δέρμα νάπα designo σε μαύρο, μπεζ, καφέ ή λευκό περλέ) όσον αφορά τα καθίσματα και τις πόρτες ενώ για τα διακοσμητικά στοιχεία η γκάμα διαθέτει στοιχεία αλουμινίου, ανθρακονήματα ή ξύλο.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Περιλαμβάνονται πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης, όπως τα COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, Crosswind Assist, Headlamp Assist, ATTENTION ASSIST ή το σύστημα ESP με Curve Dynamic Assist και η μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC. Επιπλέον, η νέα GLC διατίθεται εργοστασιακά με το σύστημα DYNAMIC SELECT, προβολείς αλογόνου, συμπεριλαμβανομένων ενσωματωμένων φώτων πορείας ημέρας LED και φώτων θέσης, καθώς και ζάντες αλουμινίου 10 ακτίνων, εσωτερικό διάκοσμο «piano black» και δερμάτινο τιμόνι, σύστημα πολυμέσων Audio 20 USB και φυσικά ECO Start-Stop.
Τέλος, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια για όλους τους επιβάτες και μικρότερο άγχος για τον οδηγό , ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ορισμένα από τα πιο εξελιγμένα πακέτα υποβοήθησης οδήγησης. Κατόπιν παραγγελίας (αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία) διατίθενται η αερανάρτηση πολλαπλών θαλάμων AIR BODY CONTROL, το εκτεταμένο πρόγραμμα δυναμικής οδήγησης DYNAMIC SELECT και το πακέτο Off-Road Engineering με πέντε επιπλέον προ-διαμορφωμένα προγράμματα οδήγησης off-road. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ προγραμμάτων για πάγο, ρυμούλκηση, ανάβαση ή ακόμη και αποκόλληση, σε συνδυασμό με το Air Body Control.