Η Nissan παρουσιάζει την άκρως ενδιαφέρουσα σπορ έκδοση του νέου Pulsar, που τροφοδοτείται από έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, απόδοσης 190PS.
Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, το 1,6 λίτρων Pulsar ενισχύει με τον καλύτερο τρόπο την υπάρχουσα γκάμα του οικογενειακού hatchback της Nissan. Πλέον, εκτός των εξελιγμένων κινητήρων 1,2 και 1.5 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου αντίστοιχα, το νέο Pulsar 1,6 DiG-T 190 ίππων, έρχεται με πρόσθετες αναβαθμίσεις σχεδιασμού που αντανακλούν τις σπορ δυνατότητες του.
Το 1,6 λίτρων DiG-T μοτέρ, είναι ένα από τα πιο προηγμένα στην κατηγορία του, με μέγιστη ροπή 240Nm διαθέσιμη από τις 1,600 σ.α.λ (και μέχρι τις 5,200 σ.α.λ ) και με 190PS στις 5,600 σ.α.λ. Σχεδιασμένο για να παρέχει υποδειγματική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, σε συνδυασμό με το "εξάρι" κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μοτέρ προσφέρει απόδοση που επισκιάζει πολλά από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Παράλληλα, ενώ ο DiG-T κινητήρας 1,6 λίτρων διαθέτει ισχύ που θα ζήλευαν ακόμα και μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ μικρότερες από αυτές που θα περίμενες κανείς για το μέγεθός του, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχημένη συνταγή του downsizing για τη Nissan. Συγκεκριμένα, οι εξαιρετικές σπορ επιδόσεις του νέου Pulsar 1,6 λίτρων DiG-T, συνοδεύονται από κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα μόλις 6 λίτρα / 100χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 μόλις από 138 γρ. / χλμ. Ο κινητήρας είναι πλήρως συμβατός με τα νέα πρότυπα Euro6 και διαθέτει μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών χαμηλής τριβής και του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων.
Εκτός των παραπάνω, το νέο 1,6 DiG-T διαθέτει ένα δυναμικό σπορ στυλ που συμπληρώνει τέλεια τον οδηγικό του χαρακτήρα. Διατίθεται σε εκδόσεις Acenta και Techna με έναν ήδη πλούσιο εξοπλισμό που διατίθεται ως στάνταρ, ανεξαρτήτως έκδοσης. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου (17 ιντσών για την Acenta και 18 ιντσών για την Techna) και μια μοναδική, σπορ σχεδίαση των προβολέων που τονίζεται δυναμικά από τη συνύπαρξη μαύρου φινιρίσματος στη στεφάνη με χρώμιο. Στο πίσω μέρος, το χρώμιο στο τελείωμα της εξάτμισης, έρχεται για να ενισχύσει περαιτέρω την σπορ εμφάνιση και αίσθηση.
Στο εσωτερικό, η επένδυση που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, χαρίζει μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα σε οδηγό και επιβάτες, ενώ η χαρακτηριστική λευκή ραφή στο τιμόνι τριών ακτίνων, τα δερμάτινα καθίσματα (στην έκδοση Techna), αλλά και τα σπορ πεντάλ αλουμινίου, ολοκληρώνουν το επιτυχημένο σύνολο.