Passat Alltrack: Ένα Volkswagen για οικογενειάρχες

To VW Passat Alltrack, είναι το αυτοκίνητο που θα αγαπηθεί από τον οικογενειάρχη που δεν κάθεται στην θαλπωρή του καναπέ του, αλλά θέλει να οργώσει κάθε είδους διαδρομή με τη βοήθεια της τετρακίνησης.
Το θέμα όπως έχει πει κι ο μεγάλος Κωνσταντίνος Καβάφης σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι. Κι αυτό το ταξίδι όσο κακοτράχαλος κι αν είναι ο δρόμος σας, δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το VW Passat Alltrack.

Εμφάνιση: Δεν προκαλεί…

Και αυτός είναι ο λόγος που θα αγαπηθεί από μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Καλώς ή κακώς η εποχή που τα μεγάλα κι εντυπωσιακά SUV ήταν must έχει περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Πλέον όσοι θέλουν να έχουν στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, πέρα από την κάλυψη των αναγκών της καθημερινής μετακίνησης, θέλουν να μην προκαλεί τους γύρω. Το θέλουν όμως στιβαρό, ποιοτικό, άνετο και με εκτός δρόμου ικανότητες. Το VW Passat Alltrack διαθέτει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Το Passat Alltrack διαθέτει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με το station wagon, Variant (μήκος 4.771 χλστ, πλάτος 1.820 χλστ) και απλά διαφέρουν στο ύψος, μιας κι η απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με το Variant, είναι αυξημένη κατά 30 χλστ (165 χλστ, έναντι 135 χλστ). Αυτή η αύξηση είχε ως αποτέλεσμα, η γωνία προσέγγισης να έχει μεγαλώσει από 13,5 σε 16 μοίρες, ενώ στο πίσω μέρος, η γωνία διαφυγής έχει μεγαλώσει από 11,9 σε 13,6 μοίρες.
Πέρα όμως από τις αυξημένες off road δυνατότητες, το Alltrack διαθέτει και μερικές «πινελιές» οι οποίες ενισχύουν την δυναμική του εμφάνιση. Έτσι, υπάρχουν προφυλακτήρες Off-Road σχεδίασης, με προστατευτικές ποδιές από ανοξείδωτο χάλυβα, καθώς και προστατευτικές επενδύσεις στους θόλους των τροχών και στα πλευρικά μαρσπιέ.

Εσωτερικό: Στα γνωστά ποιοτικά επίπεδα

Ο εσωτερικός διάκοσμος, δεν φέρει αλλαγές συγκριτικά με αυτόν που έχουμε συναντήσει στα Passat και Passat Variant. Βέβαια ο χαρακτήρας του μοντέλου δηλώνεται από τα λογότυπα Alltrack και 4Motion, που πλαισιώνουν το κιβώτιο ταχυτήτων.
Πέρα από αυτή τη διαφοροποίηση, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή. Ξεχωρίζει το ταμπλό δύο επιπέδων, με τα υλικά στο ταμπλό να είναι μαλακά, στιβαρά και με πολύ καλό φινίρισμα. Στα θετικά του εσωτερικού προσθέστε την πολύ καλή θέση οδήγησης και την εργονομία, ενώ δεν λείπουν οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι και θέσεις για ποτήρια.

Χώροι: Πληθωρικοί

Δεν χωρά καμία αμφιβολία για το πόσο πληθωρικοί είναι οι χώροι του Passat Alltrack. Τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω. Ο οδηγός και συνεπιβάτης έχουν στην διάθεσή τους ικανοποιητικό πλάτος και ύψος, ενώ θα βολευτούν στα αναπαυτικά καθίσματα. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, οι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τον αέρα για τα γόνατά τους καθώς υπάρχει άφθονος χώρος, όπως και για το κεφάλι τους. Παράλληλα, ικανοποιητικός είναι ο χώρος αποσκευών, μιας κι η χωρητικότητα αγγίζει τα 588 λίτρα.

Οδική συμπεριφορά: Οδοστρωτήρας

Η τετρακίνηση με την οποία έχει εξοπλιστεί το VW Passat Alltrack, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ανάρτηση, μετατρέπει κάθε είδους οδόστρωμα, σε μαλακό χαλί. Η ανάρτηση κατορθώνει και φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος που κινείστε, μεταφέροντας σας ατσαλάκωτους στο προορισμό σας. Η τετρακίνηση και σε συνδυασμό με την ροπή των 320 Nm, αλλά και τις αυξημένες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, σας επιτρέπουν να ξεπεράσετε κάθε ανωμαλία, όσο δύσκολη κι αν είναι. Η τετρακίνηση δουλεύει εξαιρετικά καλά και φροντίζει να προσφέρει πρόσφυση όποτε κι όπου χρειαστεί. Αυτά για το off roading.
Στην άσφαλτο τώρα το Passat Alltrack, ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, καθώς και για την πολύ καλή ηχομόνωση, η οποία φιλτράρει επαρκώς τυχόν δυσάρεστους ήχους πριν φτάσουν στην καμπίνα.
Στον ανοιχτό δρόμο δεν θα αντιμετωπίσετε το παραμικρό πρόβλημα μιας κι είναι ευθύβολο και σταθερό. Υψηλό είναι το αίσθημα της ασφάλειας, που αποπνέει το Passat Alltrack τόσο σε μια διαδρομή με στροφές, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Το αμάξωμά του παρουσιάζει ομοιογένεια και συμπεριφέρεται ως ένα ενιαίο σύνολο, αφού οι όποιες τάσεις αποσταθεροποίησης, ελέγχονται άμεσα και με ευκολία, μέσω του θετικού σε αμεσότητα και βάρους τιμονιού.

Κινητήρας: Ροπάτος κι οικονομικός

Το VW Passat Alltrack, κινείται από ένα 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και 320 Nm ροπής. Tο αμάξωμα των 1.515 κιλών επιταχύνει έως τα 100 χλμ/ώρα σε 10,3 δλ, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 198 χλμ/ώρα. Οι ικανοποιητικές επιδόσεις συνδυάζονται και με ικανοποιητική μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τους κατασκευαστές, ανέρχεται στα 5,7 λτ/100χλμ, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι 149 γρ./χλμ.

Συμπέρασμα

Το VW Passat Alltrack, αποτελεί μια low profile επιλογή για την κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Είναι ιδανικό για όποιον θέλει να περάσει απαρατήρητος αλλά συνάμα να κάνει τις ίδιες περίπου διαδρομές που θα έκανε με ένα μυώδες SUV. Πλούσιοι χώροι, υψηλή ποιότητα κατασκευής, ικανοποιητικές επιδόσεις από τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα καθώς και υπέρ του δέοντως ικανότητες off-roading, σε συνδυασμό με πολύ καλή συμπεριφορά στον ανοιχτό δρόμο. Η τιμή του βέβαια κρίνεται λίγο αλμυρή (33.800 ευρώ, με απόσυρση και έκπτωση), αλλά το προσφερόμενο πακέτο ικανοποιεί, τόσο από εξοπλισμό άνεσης όσο κι ασφάλειας.

πηγή: autotriti.gr