Το νέο Audi TT Coupe

Την ημέρα της παρουσίασης του ανανεωμένου Audi A1, είχαμε την ευκαιρία και για μια πρώτη γνωριμία με το νέο ΤΤ, ένα πρώην δημοφιλέστατο σπορ μοντέλο στη χώρα μας, που όμως έπληξε σκληρά η οικονομική κρίση, με αποτέλεσμα να αποτελεί σήμερα μόνο αντικείμενο …ακαδημαϊκής μελέτης, καθώς οι τιμές του νέου TT Coupe ξεκινούν από τα 44.900 ευρώ χωρίς απόσυρση, ή 42.100 με απόσυρση για το βενζινοκίνητο 2λιτρο με -μόνο- μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού (ESP, 6 αερόσακοι, σύστημα active lane assist, αυτόματο κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες, προβολείς ξένον, ραδιο-CD με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδίου, σύστημα start-stop με ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, κλπ.).

Εξωτερικά, το TT στις διάφορες γενιές του δείχνει να μην έχει αλλάξει καθόλου, αφού διατηρεί ένα αναγνωρίσιμο διαχρονικό στιλ, που πλέον έχει γίνει κλασικό. Όμως οι αλλαγές είναι τόσες που η κάθε γενιά είναι εντελώς διαφορετική από την προηγούμενη, εφόλης της ύλης.

Το νέο TT πλησιάζει σε μήκος το προηγούμενο, με  4,18 μ., αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 37 χλστ και φαρδύτερα μετατρόχια.

Εμφανισιακά διακρίνεται από μία πιο μεγάλη μάσκα, διαφορετικές εισαγωγές αέρα και "hi tech" φώτα.

Κατά τα λοιπά, έχει γίνει προσπάθεια για μείωση του βάρους (π.χ. τα νέα σπορ καθίσματα εξοικονομούν 5 κιλά σε σχέση με τα του προηγούμενου), ενώ στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο, είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του κατά 50 κιλά.

Το ΤΤ παραμένει 2+2 θέσεων, με το χώρο αποσκευών να φθάνει τα 305λτ. (+13 από τον προηγούμενο).

Στο εσωτερικό τα αναλογικά όργανα έχουν αντικατασταθεί από μια οθόνη με ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην οποία προβάλλονται και διάφορες άλλες πληροφορίες για το αυτοκίνητο.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το νέο TT πωλείται με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα TFSI των 230 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή 6άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Επιπλέον διατίθεται και ο 2λιτρος TDI με 184 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης που επεμβαίνει στις διάφορες λειτουργίες του ΤΤ (απόκριση γκαζιού, σύστημα διεύθυνσης και -επιλεκτικά- S tronic και προσαρμοζόμενη ανάρτηση), προσφέροντας πέντε επιλογές (comfort, auto, dynamic, efficiency και individual).

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, ενώ το βενζινοκίνητο TT διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση (με ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη τοποθετημένο στο πίσω άξονα αντί κεντρικού διαφορικού), με κιβώτιο S tronic.

Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα 4 συνδέσμων πίσω.

Στην περιορισμένη διάρκεια της εκδήλωσης δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο ΤΤ, ελπίζουμε όμως πως μέχρι το καλοκαίρι, κάπου, κάπως, θα το …βάλουμε στο χέρι και τότε θα σας επιβεβαιώσουμε ή όχι, το αν θα παραμένει «όνειρο θερινής νυκτός» μέχρι να τελειώσει η κρίση. Λέμε τώρα…

 

 

 

 

 

 

Σχετικά Tags
Audi