Σημείωσαν αύξηση άνω του 12% για το 2017 με περισσότερα από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα
Οι παγκόσμιες πωλήσεις των crossover και των SUVs της Nissan, σημείωσαν αύξηση άνω του 12% για το 2017 με περισσότερα από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Στην κούρσα των πωλήσεων πρωτοστατεί το Kicks, το ολοκαίνουργιο μικρό crossover της μάρκας, τα Rogue, X-Trail και Qashqai, το ανανεωμένο μεγάλο SUV Armada, καθώς και το πολυτελές compact crossover Infiniti QX30.
Συνολικά, η Nissan αύξησε τον όγκο πωλήσεων των crossover και SUV μοντέλων της σε όλη την Υφήλιο, κατά σχεδόν 230.000 οχήματα το περασμένο έτος.
Στην Infiniti, οι πωλήσεις του πολυτελούς compact crossover QX30 αυξήθηκαν κατά 97% το 2017, με σχεδόν 32.000 πωληθέντα οχήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους πώλησης του μοντέλου. Το μεγάλο SUV QX80 συνέχισε να κερδίζει δυναμική, με περισσότερες από 21.000 πωλήσεις παγκοσμίως, ενώ τον επόμενο μήνα, η μάρκα θα λανσάρει το ολοκαίνουργιο crossover μεσαίου μεγέθους QX50.
Χτισμένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με εντυπωσιακή εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση και με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και με προηγμένες λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης, το QX50 τοποθετείται την κατάλληλη στιγμή και στο κατάλληλο σημείο, μιας εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κατηγοριών οχημάτων στον κόσμο.
Στην Ελλάδα, η Nissan κατέκτησε την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων για το 2017, με μερίδιο αγοράς 8,2%. Επιπλέον, το Qashqai επιβεβαιώνει την κυριαρχία του και στην Ελληνική αγορά, όντας το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία C-SUV, με 2.578 ταξινομήσεις.
Νίκος Τσάδαρης