Όσα πρέπει να ξέρετε για τα Active και Gran Tourer πριν κυκλοφορήσουν

Όσα πρέπει να ξέρετε για τα Active και Gran Tourer πριν κυκλοφορήσουν

Στην ελληνική αγορά το Μάρτιο η νέα BMW Σειρά 2

Οι ανανεωμένες BMW Σειρά 2 Active Tourer και Gran Tourer θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το Μάρτιο του 2018, εξοπλισμένες με την τελευταία γενιά κινητήρων και τα αναβαθμισμένα premium compact μοντέλα της κατηγορίας Sports Activity Tourer (SAT).

Γράφει ο Νίκος Τσάδαρης

Αισθητικά διαθέτουν νέα εμφάνιση εμπρός τμήματος, με φαρδιά, μονοκόμματη εισαγωγή αέρα και πιο εντυπωσιακή μάσκα. Η νέας σχεδίασης πίσω ποδιά με μεγαλύτερες απολήξεις εξαγωγής (διπλές για όλα τα 4κύλινδρα μοντέλα), δίνουν έμφαση στο πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ είναι εξοπλισμένα με το νέο πακέτο M Sport.

Δύο νέα εξωτερικά χρώματα (Jucaro Beige και Sunset Orange) και έξι νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17, 18 και 19-ιντσών αυξάνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης, ενώ ποιοτικά υλικά και νέα καλύμματα καθισμάτων σε ύφασμα / Sensatec και δέρμα χαρίζουν πρόσθετη φινέτσα στο εσωτερικό. Επίσης υπάρχει νέος ηλεκτρονικός επιλογέας σε μοντέλα με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic ή οκτατάχυτο Steptronic.

Επιπλέον οι γνώριμοι δίδυμοι στρογγυλοί προβολείς, είναι σε εξαγωνικό σχήμα και οι προαιρετικοί προβολείς LED με τους προσαρμοζόμενους προβολείς LED (Adaptive LED Headlights) με αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα φώτων, είναι ξανασχεδιασμένοι.

Τα δυο μοντέλα χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά κινητήρων βενζίνης και diesel με εκτενείς βελτιώσεις της απόδοσης, π.χ. στον στρόφαλο, τη διαχείριση θερμότητας, το σύστημα βαλβίδων και την υπερσυμπίεση. Οι κινητήρες της Σειράς 2 Active Tourer αποδίδουν από 109 - 231 ίππους, και της Σειράς 2 Gran Tourer από 109 -192 ίππους. Η κατανάλωση μικτού κύκλου για τη νέα οικογένεια κινητήρων κυμαίνεται μεταξύ 6,4 και 4,3 λτ/100 χλμ, που ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 147–112 γρ/χλμ.

Από τον Μάρτιο του 2018 όλοι οι κινητήρες diesel θα υιοθετούν τεχνολογία επεξεργασίας καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένου ενός φίλτρου σωματιδίων diesel, καταλύτη οξειδίων του αζώτου NOX και συστήματος SCR (Selective Catalytic Reduction), που χρησιμοποιεί ψεκασμό με διάλυμα ουρίας (AdBlue) για την αποτελεσματική μείωση των οξειδίων του αζώτου από τα καυσαέρια του αυτοκινήτου. Επίσης, όλοι οι τετρακύλινδροι diesel διαθέτουν τώρα τεχνολογία TwinPower Turbo με δύο υπερσυμπιεστές.

Επιπλέον διατίθεται μια Plug-in υβριδική 225xe iPerformance Active Tourer με ηλεκτρική αυτονομία 45 χλμ, ισχύ συστήματος 224 ίππους και κατανάλωση μικτού κύκλου 2,5–2,3 λτ/100 χλμ (εκπομπές CO2: 57–52 γρ/χλμ).

Ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic διατίθεται για πρώτη φορά στα δύο μοντέλα μαζί με ένα 8τάχυτο Steptronic και ένα 6τάχυτο μηχανικό. Η 220i είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic, ενώ οι 225i xDrive και 220d με το 8τάχυτο Steptronic.

Και τα δυο μοντέλα διαθέτουν την τελευταία γενιά του συστήματος iDrive (διαθέσιμο από 7/2017) και τα προαιρετικά συστήματα πλοήγησης έχουν οθόνη αφής 6,5 ή 8,8-ιντσών, voice control και λειτουργία iDrive με επιφάνεια αφής.

Το BMW ConnectedDrive Services (διαθέσιμες από 7/2017) προσφέρει υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας. Real Time Traffic Information (RTTI), ειδοποιήσεις Time-to-Leave και Share Destination μέσω εφαρμογής, web ημερολογίου, και λειτουργία Microsoft Exchange για ανταλλαγή και επεξεργασία email, καταχωρήσεων ημερολογίου και δεδομένων επαφών. Η ενσωμάτωση Smartphone είναι ευκολότερη χάρη στο Apple CarPlay και υπάρχει δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης για συμβατά κινητά τηλέφωνα και WiFi hotspot για μέχρι δέκα συσκευές.

Τέλος, η εκτενής γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνει Active Cruise Control (με προσαρμοζόμενη ρύθμιση ταχύτητας μεταξύ 0 και 140 χλμ/ώρα) και Traffic Jam Assistant, που διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στη λωρίδα του σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα. Και τα δύο συστήματα υποστήριξης αποτελούν τμήμα του προαιρετικού πακέτου Driving Assistant Plus.

Σχετικά Tags
BMW