100.000 ηλεκτρικά BMW πουλήθηκαν το 2017
Το BMW Group παρέδωσε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες του σε όλο τον κόσμο το 2017, όπως είχε υποσχεθεί στην αρχή της χρονιάς. Αυτό υπογραμμίζει τον ηγετικό ρόλο της εταιρίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Μία εντυπωσιακή φωτεινή εγκατάσταση θα σηματοδοτήσει το γεγονός - ορόσημο στη μετάβαση μιας νέας εποχής, με τον πασίγνωστο «Τετρακύλινδρο» Πύργο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία του Group, βόρεια του Μονάχου, να μεταμορφώνεται σε μπαταρία.
«Τηρούμε τις υποσχέσεις μας», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της γερμανικής εταιρίας. «Αυτό το λαμπερό σύμβολο ύψους 99 μέτρων φωτίζει το δρόμο που οδηγεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η πώληση 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα χρόνο αποτελεί σημαντικό ορόσημο, αλλά είναι μόνον η αρχή για εμάς. Από το 2013 που λανσαρίστηκε το i3, έχουμε πουλήσει πάνω από 200.000 ηλεκτρικά οχήματα και μέχρι το 2025, θα προσφέρουμε 25 ηλεκτρικά μοντέλα.».
Το BMW Group έχει ήδη προσανατολιστεί στην ηλεκτροκίνηση και μέχρι το 2025 θα προσφέρει 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης και μπαταριών, που διατίθεται από το 2021, χρησιμοποιεί κλιμακούμενα, αρθρωτά κιτ εξηλεκτρισμού που θα μπορούν να τοποθετούνται σε όλες τις σειρές μοντέλων. Η εταιρία έχει ήδη εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για την ονοματολογία των μοντέλων από το i1 μέχρι το i9, και από το iX1 μέχρι το iX9. Το 2018, θα λανσαριστεί το i8 Roadster, και το 2019 θα ακολουθήσει ένα πλήρως ηλεκτρικό Mini. Το 2020, θα δει το φως η πλήρως ηλεκτρική έκδοση X3 και το 2021 η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, το iNext, που θα συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με αυτόνομη οδήγηση και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.
Καθώς το Group έδωσε από νωρίς έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, έχει ήδη αναρριχηθεί σε μία κορυφαία θέση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με την ανεξάρτητη Αναφορά της POLK/IHS (που δημοσιεύτηκε στην 7 Δεκεμβρίου, 2017), το Group υπερέχει σαφώς του ανταγωνισμού σε ταξινομήσεις νέων, πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 21%. Αυτό σημαίνει ότι το μερίδιο του BMW Group στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων είναι υπερτριπλάσιο του αντίστοιχου στην αγορά παραδοσιακών μοντέλων. Με τα ηλεκτρικά οχήματα να συγκεντρώνουν τώρα το 2% στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων μεταξύ όλων των κατασκευαστών στην Ευρώπη, το ποσοστό του Group είναι ήδη 6%. Η θέση της εταιρίας είναι παρόμοια ισχυρή και στην παγκόσμια αγορά, καθώς έχει μερίδιο 10% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα γνωρίζουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση σε Δυτική Ευρώπη και ΗΠΑ, για παράδειγμα, όπου συγκεντρώνουν το 7% των συνολικών πωλήσεων και στις δύο αγορές. Στη Σκανδιναβία, όπου το i3 είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας, η μία στις τέσσερις BMW που πωλείται είναι ηλεκτρική. Στη Γερμανία, οι νέες ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του Group θα ξεπεράσουν φέτος τις 10.000 μονάδες. Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης παίζουν επίσης όλο και σημαντικότερο ρόλο στο μίγμα κινητήρων για ανεξάρτητα μοντέλα: Το 2017, το ένα στα δέκα αυτοκίνητα της Σειράς 3 Sedan που παραδόθηκαν σε πελάτες ήταν ηλεκτρικό. Στην περίπτωση της Σειράς 2 Active Tourer, το 13% των μοντέλων που πουλήθηκαν το 2017 ήταν plug-in υβριδικά.
Από τον Ιούνιο του 2017 που κυκλοφόρησε, το Mini Cooper S E Countryman ALL4 ήδη έχει μερίδιο ένα στα δέκα επί των πωλήσεων του Countryman σε όλο τον κόσμο. Επίσης, οι πωλήσεις του πλήρως ηλεκτρικού i3 αυξήθηκαν επίσης κατά περίπου 25% (όλες οι τιμές από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2017).
80χρονος έγινε ο 100.000ός πελάτης παγκοσμίως που επέλεξε φέτος ηλεκτρικό όχημα
Ένας από τους πολλούς πελάτες ανά τον κόσμο βίωσε μία ξεχωριστή έκπληξη αυτές τις ημέρες. Πρόκειται για έναν 80χρονο οδηγό από την περιοχή της Β. Ρηνανίας – Βεστφαλίας της Γερμανίας που παρέλαβε το i3 του σε απόχρωση Protonic Blue στο Μόναχο.
Ο «τετρακύλινδρος» Πύργος - σύμβολο
Για να γιορτάσει αυτό το σημαντικό ορόσημο, ο θρυλικός «τετρακύλινδρος» πύργος ο οποίος στεγάζει τα κεντρικά γραφεία της BMW μεταμορφώνεται με τη βοήθεια μιας φωτεινής εγκατάστασης σε τέσσερις κατακόρυφες μπαταρίες, αποτυπώνοντας την προοδευτική φιλοσοφία που αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του DNA της μάρκας. Ο ειδικός φωτισμός θα προβάλλεται στο κτίριο το βράδυ της 18ης Δεκεμβρίου 2017 από τις 8:00 μ.μ. μέχρι τα μεσάνυχτα. Το project υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον πολιτιστικό οργανισμό Spielmotor Muenchen. Αυτή η δημόσια – ιδιωτική συνεργασία μεταξύ της Πόλης του Μονάχου και του BMW Group δημιουργήθηκε το 1979 με σκοπό να φέρει την πολιτισµική ποικιλοµορφία στο Μόναχο και να καθιερώσει και επεκτείνει το ρόλο της πόλης ως εθνικού και διεθνή πολιτιστικού προορισμού.