Τους προκάλεσε να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους στην μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης
Για να γιορτάσει το τέλος της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League, η Nissan συναρπάζει για μια ακόμα φορά τους φίλους του ποδοσφαίρου, προκαλώντας τους να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους στην μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης, μέσα από ένα τεστ.
Σε συνεργασία με τους παλαίμαχους αστέρες και θρύλους του Champions League, Marcel Desailly και Mario Basler, η ιαπωνική μάρκα βγήκε στους δρόμους του Λονδίνου και του Μονάχου για να αναζητήσει οπαδούς του ποδοσφαίρου, πρόθυμους για να απαντήσουν όχι μόνο σε μια σειρά δύσκολων ερωτήσεων σχετικά με την ιστορία του Champions League, αλλά και για να δοκιμάσουν τις ποδοσφαιρικές ικανότητές τους, «κόντρα» στο crossover, το νέο X-TRAIL.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οπαδοί που μπόρεσαν να ξεχωρίσουν στην συγκεκριμένη πρόκληση, κέρδισαν εισιτήρια για το κρίσιμο παιχνίδι της Chelsea με την FC Bayern München, στην τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Champions League.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της παγκόσμιας συνεργασίας της με το Champions League, η Nissan ανακοίνωσε τριετή επέκταση, συμπεριλαμβανομένου του Super Cup της UEFA.