Η BMW επεκτείνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ
Οι χρήστες Smartphone θα μπορέσουν να δουν οπουδήποτε την πρώτη BMW X2, πριν το λανσάρισμά της στην αγορά, χάρη στην εφαρμογή Snapchat. Με αυτό τον τρόπο η γερμανική εταιρία γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που αξιοποιεί τις δυνατότητες του νέου ‘Augmented Trial’ Lens του Snapchat.
Ξεκινώντας από σήμερα, φίλοι της X2 από όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα, με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), να βλέπουν και να διαμορφώνουν ένα ρεαλιστικό τρισδιάστατο μοντέλο (3D) του τελευταίου μέλους της οικογένειας X.
Μέσω του Snapchat, η BMW επεκτείνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, επιστρατεύοντας ένα καινοτόμο και απολαυστικό μέσον που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε ένα δημιουργικό κοινό που λατρεύει τα gadgets. Με την εμπειρία X2, η BMW είναι η πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί Snapchat Augmented Trial Lens, εμπλουτίζοντας την πραγματικότητα με ψηφιακό περιεχόμενο. Ένα σύντομο clip που εμφανίζεται μεταξύ των ιστοριών των χρηστών ή στην περιοχή ‘discover’, οδηγεί την προσοχή των χρηστών του Snapchat στη νέα X2. Εάν ο χρήστης αποδεχτεί την πρόσκληση για ‘swipe up’, ενεργοποιείται η κάμερα του τηλεφώνου του. Η εφαρμογή αυτόματα ενσωματώνει ένα τρισδιάστατο μοντέλο της X2 στο οπτικό πεδίο της κάμερας. Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν το νέο μοντέλο, εικονικά, οπουδήποτε στον κόσμο, πριν καν φτάσει στις εκθέσεις. Το τρισδιάστατο μοντέλο είναι ενσωματωμένο ρεαλιστικά στο περιβάλλον του και οι χρήστες μπορούν να περπατήσουν γύρω από αυτό και να το παρατηρήσουν από όλες τις γωνίες, ακόμα και να αλλάξουν την εξωτερική του απόχρωση μέσω της εφαρμογής.
Ένας ειδικός φακός πορτραίτων (Face Lens) για ‘selfies’, που χρωματίζει το πρόσωπο με την αποκλειστική απόχρωση Galvanic Gold της X2 ήταν στη διάθεση των Snapchatters σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο στο ξεκίνημα της καμπάνιας επικοινωνίας της X2 στις αρχές Νοεμβρίου και αποδείχτηκε τεράστια επιτυχία: Πάνω από 13 εκατομμύρια Snapchatters είδαν το φακό πάνω από 40 εκατομμύρια φορές.
Νίκος Τσάδαρης