Η BMW και το Snapchat παρουσιάζουν το νέο μοντέλο της φίρμας, πριν λανσαριστεί στην αγορά
Οι φίλοι της BMW X2 από όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα, μέσω των Smartphone τους να βλέπουν και να διαμορφώνουν ένα ρεαλιστικό τρισδιάστατο μοντέλο (3D) του τελευταίου μέλους της οικογένειας BMW X, πριν αυτή λανσαριστεί στις αγορές.
Μέσω του προγράμματος Snapchat, η BMW επεκτείνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, επιστρατεύοντας ένα καινοτόμο και απολαυστικό μέσον που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε ένα δημιουργικό κοινό που λατρεύει τα gadgets. Άλλωστε η BMW X2, με κατανάλωση μικτού κύκλου 6,3-4,5 λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 144- 118 γρ/χλμ απευθύνεται σε νέους σε ηλικία και στην καρδιά, καθώς κυρίως σε εξωστρεφείς και δραστήριους πελάτες που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομίκευση και το lifestyle. Καινοτόμες εφαρμογές όπως το Snapchat αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του ψηφιακού τους κόσμου.
Έτσι η BMW γίνεται η πρώτη μάρκα που χρησιμοποιεί Snapchat Augmented Trial Lens, σύμφωνα με το ΑΠΕ, εμπλουτίζοντας την πραγματικότητα με ψηφιακό περιεχόμενο. Η εφαρμογή αυτόματα ενσωματώνει ένα τρισδιάστατο μοντέλο της BMW X2 στο οπτικό πεδίο της κάμερας. Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν τη νέα BMW X2, εικονικά, οπουδήποτε στον κόσμο, πριν καν φτάσει στις εκθέσεις BMW. Το τρισδιάστατο μοντέλο είναι ενσωματωμένο ρεαλιστικά στο περιβάλλον του και οι χρήστες μπορούν να περπατήσουν γύρω από αυτό και να το παρατηρήσουν από όλες τις γωνίες, ακόμα και να αλλάξουν την εξωτερική του απόχρωση μέσω της εφαρμογής.
Το μοντέλο θα βγει στην αγορά το Μάρτιο του 2018.