Η Nissan με το Pulsar επιστρέφει στη μικρομεσαία κατηγορία και κάνει με το παραπάνω το χατίρι των οικογενειαρχών
Το νέο Pulsar αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για τον εκάστοτε οδηγό. Σαν ένα άλλο Qashqai αποτελεί μια πετυχημένη συνταγή που θα έχει διάρκεια. Όχι τυχαία, αφού μιλάμε για ένα μοντέλο που συνδυάζει τα πάντα. Άνεση, ασφάλεια, τεχνολογία και οικονομία. Το τετράπτυχο της επιτυχίας που κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει.
Η Nissan με το Pulsar επιστρέφει στη μικρομεσαία κατηγορία και κάνει με το παραπάνω το χατίρι των οικογενειαρχών. Διαδέχεται το Almera και ξεχωρίζει από την ποιότητα κατασκευής, την τεχνολογία και την ευρυχωρία του.
Είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε το μοντέλο για πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα, βγάζοντας ασφαλή συμπεράσματα για τις επιδόσεις του. Η οδήγηση αποδείχθηκε απόλαυση και μας χαροποίησε ιδιαίτερα η ελάχιστη κατανάλωση πετρελαίου. Η εξωτερική σχεδίαση είναι δυναμική με έντονες γωνίες και μεγάλες διαστάσεις (4.387 Χ 1.768 Χ1.520 χλστ). Το μεταξόνιο των 2,7 μ. χαρίζει μεγάλους χώρους εσωτερικά προς όφελος των επιβατών, ειδικά στα πίσω καθίσματα, όπου οι χώροι στα γόνατα και το κεφάλι επιτρέπουν μεγάλη άνεση ακόμη και σε υψηλόσωμους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών δεν μπορεί να θεωρηθεί μεγάλος, καθώς τα 385 λίτρα βρίσκονται μέσα στο μέσο όρο, όμως δίνει την αίσθηση του μεγαλύτερου χώρου.
Στην καμπίνα υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα, με την ποιότητα των υλικών να είναι κορυφαία. Ξεχωρίσαμε το διζωνικό κλιματισμό, το «έξυπνο» κλειδί, τα αυτόματα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες, την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα πολυμέσων Nissan Connect για πλήρη συνδεσιμότητα με smartphones, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει το Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης, το Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων και η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου.
Στην πράξη ο 1.5 diesel κινητήρας με τους 110 ίππους αποδείχθηκε δυνατός. Χάρισε στο μοντέλο καλές επιδόσεις, σβελτάδα και μεγάλη οικονομία καυσίμου. Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο λειτουργεί υποδειγματικά και μπορεί να θεωρηθεί ιδανική η κλιμάκωση, προσφέροντας κατανάλωση 3,6 λίτρα στα 100 χλμ. στην Εθνική Οδό. Αυτή παραμένει -ωστόσο- αρκετά χαμηλά ακόμη και αν το αυτοκίνητο κινηθεί σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Στην οικονομία βοηθά και το απόλυτα λειτουργικό σύστημα start/stop που αποδεικνύεται αναγκαίο για την κίνηση μέσα στην πόλη. Η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχεται σε 11,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα.
Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης και η καλή εργονομία, ενώ τα υλικά της καμπίνας δίνουν την εντύπωση μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Σχεδιαστικά, το Pulsar υιοθετεί το πετυχημένο στιλ του Qashqai. Δηλαδή λιτό εσωτερικό, μαλακά και ποιοτικά στο επάνω μέρος υλικά, πιο σκληρά χαμηλότερα. Ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα που δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται.
Η ανάρτηση εργάζεται άψογα σε όλα τα είδη των δρόμων, ενώ καλή είναι η απόκριση του τιμονιού. Στο ταξίδι αποδεικνύεται άνετο που μεταμορφώνεται σε ευέλικτο στην πόλη, χωρίς να κουράζει τον οδηγό. Εκτός από οικονομικό και σβέλτο, είναι πολύ άνετο, ασφαλέστατο και ευκολοδήγητο. Η ανάρτηση θυμίζει γαλλική κατασκευή και απορροφά υποδειγματικά κάθε είδους ανωμαλίες, χωρίς όμως να βάζει σε δεύτερη μοίρα την οδική συμπεριφορά. Υπάρχει ένα θέμα με την ηχομόνωση όταν το αυτοκίνητο κινείται σε υψηλές ταχύτητες. Στοιχείο που προσπερνιέται εύκολα όταν έχεις στα χέρια σου ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ειδικά όταν η τιμή του συγκεκριμένου πετρελαιοκίνητου μοντέλου που οδηγήσαμε ξεκινάει από τα 16.990 ευρώ.
Πηγή ΑΠΕ