Με τον διάσημο πλέον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost 125 ίππων
Το νέο Ford Fiesta και πέτυχε δύο νέα ρεκόρ οικολογικής/οικονομικής οδήγησης σε διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου, στον ετήσιο Μαραθώνιο MPG του Ηνωμένου Βασιλείου.
Με κινητήρα τον TDCi diesel των 120 ίππων και πλήρωμα τον δημοσιογράφο Paul Clifton και το μηχανικό Ian McKean, το Fiesta αναδείχτηκε γενικός νικητής (MPG Marathon Overall Champion) με μέση κατανάλωση 2,3 λτ/100 χλμ κατά τη διάρκεια των 570 χλμ της διαδρομής, μια τιμή βελτιωμένη κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ και 34% έναντι των επίσημων τιμών κατανάλωσης του μοντέλου.
Με τον διάσημο πλέον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost 125 ίππων και πλήρωμα τον πρώην εργοστασιακό οδηγό της Ford rally team, Andy Dawson και τον Andrew Marriott, το Fiesta κατανάλωσε κατά μέσο όρο 2,9 λτ/100 χλμ και στέφθηκε πρωταθλητής «Petrol Champion», βελτιώνοντας κατά 14% το προηγούμενο ρεκόρ και 33% αντίστοιχα την επίσημη τιμή κατανάλωσης του μοντέλου.
«Μεγιστοποιώντας την απόδοση καυσίμου δεν εξοικονομείς μόνο χρήματα, αφού η στρωτή οδήγηση μπορεί να είναι και απολαυστική, χάρη στα εξαιρετικά συστήματα διεύθυνσης και ανάρτησης του νέου Fiesta» δήλωσε ο έμπειρος ράλιμαν Andy Dawson. «Η μικρότερη κατανάλωση μεταφράζεται σε μικρότερη ρύπανση, κάτι που περιορίζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων.»
Χρησιμοποιώντας τεχνικές οδήγησης “hypermiling” οποιοσδήποτε οδηγός μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση, και οι οδηγοί του Fiesta βελτίωσαν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης των μοντέλων κατά ένα τρίτο, τιμή που αντιστοιχεί σε κέρδος 14 λίτρων καυσίμου στον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ 42λτ του μοντέλου.
Επίσης, σημαντικές επιδόσεις σημείωσε και το pick up της μάρκας, το Ford Ranger. Το οδηγικό δίδυμο από τη Νορβηγία, Knut Wilthil & Henrik Borchgrevink πήγε ακόμα πιο μακριά, με ένα Ranger 2.2 TDCi diesel, και κατέγραψε ένα ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μακρινότερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ pickup με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Σχεδιάζοντας προσεκτικά τη διαδρομή τους και υιοθετώντας προηγμένα μέτρα όπως παρκάρισμα μόνο σε κατηφόρες στα διαλείμματα (για πιο αποδοτικές επανεκκινήσεις) οι έμπειροι “hypermilers” κάλυψαν 1616 χλμ σε Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία, με μέση ταχύτητα 60 χλμ/ώρα.
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι Wilthil και Borchgrevink κατανάλωσαν κάτι λιγότερο από 5,0 λτ/100 χλμ κατά τη διάρκεια της 30ωρης οδήγησης, βελτίωση 23% έναντι της επίσημης τιμής του μοντέλου.