Είναι η πρώτη φορά που το Golf εξοπλίζεται με τη βασική έκδοση στην ισχύ του δοκιμασμένου κινητήρα
Το VW Golf έχει κατακτήσει πολλές φορές την κορυφή των πωλήσεων στη κατηγορία του. Είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής μάρκας.
Πρόσφατα, η γκάμα της VW εμπλουτίστηκε με την ανανεωμένη εκδοχή της τελευταίας γενιάς του Golf. Η ανανέωση του Golf ακολούθησε την γνωστή πολιτική της μάρκας που καθορίζει αναβαθμίσεις πολλών σημαντικών στοιχείων που έχουν σχέση με την ασφάλεια και την συνδεσιμότητα.
Η δοκιμή έγινε με το ανανεωμένο VW Golf 1.000 κ. εκ. TSI απόδοσης 85 ίππων. Είναι η πρώτη φορά που το Golf εξοπλίζεται με τη βασική έκδοση όσον αφορά την ισχύ του δοκιμασμένου κινητήρα. Αυτή η πρόταση είναι κατάλληλη κυρίως για αστική και περαστική χρήση, λόγω των τεχνικών χαρακτηριστικών της.
Ειδικότερα, το μικρό σε χωρητικότητα μοτέρ αποδίδει 85 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. Η ροπή του είναι 17,6 χλγμ. και εμφανίζεται από χαμηλά στις 2.000 σ.α.λ. Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή ο κινητήρας έχει την ικανότητα να κινήσει το αυτοκίνητο κιλών με ικανοποιητικό ρυθμό.
Ακόμη και αν ο οδηγός πιέσει το μοτέρ και εκμεταλλευτεί το εύχρηστο κιβώτιο ταχυτήτων δεν θα μπορέσει να αυξήσει σημαντικά τις ρεπρίζ. Το μόνο που θα επιτύχει είναι να αυξηθούν η κατανάλωση καύσιμου και ο θόρυβος από την λειτουργία του κινητήρα. Προτιμότερο είναι να ακολουθήσει τον ρυθμό του κινητήρα και να αλλάζει τις σχέσεις στη περιοχή που εμφανίζεται η ροπή. Με αυτή την χρήση, το μοτέρ λειτουργεί καλά, προσδίδει όση ενέργεια διαθέτει και καταναλώνει σχετικά μικρή ποσότητα καυσίμου.
Στο αστικό περιβάλλον η απόδοση του μοτέρ καλύπτει τις ανάγκες κίνησης ακόμη και αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Στον αυτοκινητόδρομο όμως η περιορισμένη ισχύς απαιτεί κατάλληλους χειρισμούς για να διατηρηθεί μια καλή μέση ταχύτητα ταξιδιού. Ο οδηγός θα καταφέρει να κινηθεί ικανοποιητικά αν επιλέξει την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο και προσέξει την διαδικασία στη φάση της προσπέρασης άλλων αυτοκινήτων. Τα επίσημα στοιχεία για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9΄΄ και τελική ταχυτητα 180 χλμ./ώρα.
Στη δοκιμή η μέση κατανάλωση ήταν 6,2 λίτρα/100χλμ. Ο κατασκευαστής με βάση τις καθορισμένες δοκιμές έχει μετρήσει 4,8 λίτρα/100χλμ.
Ο αστικός ρόλος της συγκεκριμένης έκδοσης του γερμανικού αυτοκινήτου ενισχύεται από τα πλεονεκτήματα του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς, της ασφάλειας, της χωρητικότητας και της πρακτικότητας.
Ειδικότερα, η οδική συμπεριφορά είναι στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας. Η στιβαρότητα της κατασκευής, το ακριβές τιμόνι, οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις και το επιτυχημένο στήσιμο του αυτοκινήτου συμβάλουν στην ευχάριστη και ασφαλή κίνηση του αυτοκινήτου.
Ο εσωτερικός χώρος έχει ανανεωθεί σε μερικά σημεία. Αξίζει να τονισθεί η καλή ποιότητα των υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και η άριστη προσαρμογή. Φιλοξενεί έως πέντε επιβάτες. Η αποθηκευτική ικανότητα είναι 380 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.270 λίτρα.
Η τιμή του ανανεωμένου VW Golf 1.0 TSI 85 ίππων καθορίστηκε στα 17.400 ευρώ. Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά τις χαμηλές επιδόσεις.