Πρώτο σε πωλήσεις το Renault Clio
Τα πολλά νέα μοντέλα, η αυξημένη τεχνολογία και η ποιότητα κατασκευής, ακόμη και στις φθηνές εκδόσεις, οδήγησαν στην αύξηση των πωλήσεων των παραδοσιακά «γνωστών» μοντέλων.
Το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης για τους Ευρωπαίους στο πρώτο εξάμηνο και βάση των στοιχείων του οργανισμού JATO Dynamics είναι το Renault Clio με 184.908 μονάδες, γνωρίζοντας αύξηση 6,2% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.
Το νέο Polo και το Fiesta που κυκλοφορούν στην αγορά με μια σειρά επιλογών υψηλής τεχνολογίας διατήρησαν την υπεροχή τους, αλλά βρίσκονται πίσω από το γαλλικό αυτοκίνητο με 171.817 μονάδες (+2,6%) και 156.717 αυτοκίνητα (-1,7%) αντίστοιχα.
Με μείωση πωλήσεων κατά 5,9%, στην τέταρτη θέση βρίσκεται το Opel Corsa με 138.877 μονάδες, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το Peugeot 208 με 132.234 μονάδες (-4,5%). Πολύ μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις γνωρίζει το Citroen C3 (+62,5%) με 116.515 συνολικά μονάδες, όπως και το Dacia Sandero (+15,2%) με 108.704 μονάδες.
Το Τoyota Yaris έχασε πωλήσεις σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο (-2,3%) πουλώντας σε όλη την Ευρώπη 101.840 μονάδες, ενώ στην ένατη θέση βρέθηκε το Skoda Fabia με 97.555 πωλήσεις (+5,2%). Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει το Seat Ibiza (-5,6%) με 64.084 μονάδες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του παγκόσμιου αναλυτή Φιλίπ Μουνόζ τα «αυτοκίνητα με κόστος 17.000 έως 20.000 ευρώ, έλαβαν το 34% της αγοράς κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, από 29% την ίδια περίοδο πέρυσι. Αντίθετα, μοντέλα που στοιχίζουν κάτω από 17.000 -18.000 ευρώ, μειώθηκαν αγοραστικά».