Σχεδιασμένο πριν από περίπου 50 χρόνια ακόμη και τώρα συνεχίζει με το ίδιο ντιζάιν και ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών SUV
Το Range Rover αντιπροσωπεύει την πολυτέλεια, καθιστώντας κάθε διαδρομή μια πολύτιμη εμπειρία. Σχεδιασμένο πριν από περίπου 50 χρόνια ακόμη και τώρα συνεχίζει με το ίδιο ντιζάιν και ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Οι εσωτερικοί χώροι μπορούν να θεωρηθούν εξαιρετικοί, ως προς την ποιότητα και τις διαστάσεις, μεταμορφώνοντας την εμπειρία του ταξιδιού σε απόλαυση. Στο πίσω μέρος μια πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα και διάταξη καθισμάτων δημιουργούν φιλικό περιβάλλον με μεγάλους χώρους φόρτωσης. Το πολυτελές SUV διαθέτει νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών.
Στα θετικά είναι τα νέα καθίσματα που προσφέρουν περισσότερες ρυθμίσεις και μέχρι 25 προγράμματα μασάζ, ενώ για τους πίσω υπάρχουν προαιρετικά οθόνες στα προσκέφαλα και αρκετές θύρες USB (η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι εφικτή μέσω Wi-Fi και 4G).
Εξωτερικά το νέο Range Rover δεν άλλαξε οπτικά και παρέμεινε σχεδόν ίδιο. Μόνο φέρει μικρές στιλιστικές αλλαγές, οι οποίες εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας.
Αλλαγές υπάρχουν και στα μηχανικά σύνολα. Είναι διαθέσιμο πλέον ένα Plug-in υβριδικό σύνολο (P400e) που αποτελείται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο και ένα ηλεκτρικό που χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου 13,1 kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 404 άλογα και τα 640 Nm ροπής, έχοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα 100χλμ/ώρα έρχεται σε 6,1 δευτερόλεπτα. Τέλος, η γκάμα κινητήρων συμπληρώνεται με ένα 3λιτρο ντίζελ κινητήρα και ένα βενζίνης 5.000 κ.ε V8, που αποδίδει 565 ίππους και διαθέτει 700 Nm ροπής. Στο συγκεκριμένο μοντέλο η επιτάχυνση από τη στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχεται σε 5,1 δευτερόλεπτα.