Τα «ασημί βέλη» έκαναν το 1-2
Μέχρι πριν το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας ο Λιούις Χάμιλτον είχε αφήσει μία πίστα... παραπονεμένη, όσον αφορά τις pole position. Αυτή ήταν η Σουζούκα, όμως τώρα ο Βρετανός την κατέκτησε και αυτή, αφού ήταν άπιαστος στις κατατακτήριες δοκιμές της Ιαπωνίας για να φτάσει τις 71 στην καριέρα του.Η Mercedes δεν αντιμετώπισε τα προβλήματα της Μαλαισίας και ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν κυρίαρχος καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, τη στιγμή που έκανε και ρεκόρ χρόνου γύρου στη Σουζούκα με 1:27.319.
Μάλιστα, τα «ασημί βέλη» έκαναν το 1-2 με τον Βαλτέρι Μπότας, ενώ η Ferrari υστερούσε σε απόδοση και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε τρίτος, όντας 472 χιλιοστά μακριά από την κορυφή. Βέβαια, θα εκκινήσει δεύτερος, αφού ο Μπότας έχει ποινή πέντε θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων.
Το ίδιο ισχύει και για τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ήρθε έκτος, με τους Ντάνιελ Ρικιάρντο, Μαξ Φερστάπεν να μπαίνουν... σφήνα στα δύο κόκκινα μονοθέσια. Σειρά πήραν οι Εστεμπάν Οκόν, Σέρχιο Πέρεζ, Φελίπε Μάσα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα, αν και ο Ισπανός θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την τελευταία θέση, αφού έχει... καμπάνα 35 θέσεων.
Εκτός δεκάδας έμειναν οι Στόφελ Φαντόρν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κέβιν Μάγκνουσεν, Τζόλιον Πάλμερ, Κάρλος Σάινθ, ενώ από το Q1 αποκλείστηκαν οι Ρομάν Γκροζάν, Πιερ Γκασλί, Λανς Στρολ, Μάρκους Έρικσον και Πασκάλ Βερλάιν. Αυτό ολοκληρώθηκε πρόωρα, αφού 1:18 πριν το φινάλε είχαμε κόκκινες σημαίες και διακοπή.
Ο λόγος ήταν ότι ο Γκροζάν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην αρχή της προσπάθειάς του, με αποτέλεσμα να καταλήξει στις μπαριέρες. Τέλος, ποινές έχουν και οι Σάινθ, Πάλμερ, με το γκριντ να τροποποιείται αρκετά ενόψει του αγώνα της Κυριακής (8/10).
Πηγή: gazzetta.gr