Το μοντέλο αποτελεί bestseller της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη
Ξεπέρασε τις 500.000 πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη το Opel Astra. Το μοντέλο που αποτελεί το bestseller της εταιρείας για πολλά χρόνια, κατέχει σήμερα τη δεύτερη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά συμπαγών μοντέλων, ενώ είναι Νο2 σε πωλήσεις και στη Γερμανία αλλά και σε άλλες σημαντικές αγορές.
Από φέτος, το Astra κατάφερε να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του στην Ολλανδία. Οι τεχνολογικές καινοτομίες του περιλαμβάνουν το σύστημα προσωπικής υποστήριξης, τη συνδεσιμότητα Opel OnStar και το σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matri x. Είναι αυτά που του έχουν δώσει διεθνείς διακρίσεις, όπως το “Χρυσό Τιμόνι” και “Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”.
Σχεδόν το 60% όλων των πελατών επέλεξαν την εμπρός κάμερα Opel Eye, που σε συνδυασμό με πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης, κάνει την οδήγηση του Astra πιο ασφαλή. Επίσης ένας στους τρεις αγοραστές επιλέγει πίσω φώτα LED για καλύτερη ορατότητα στο σκοτάδι. Το δεύτερο σε δημοτικότητα στοιχείο εξοπλισμού είναι το Navi 900 IntelliLink. Περίπου το 55% από όλα τα μοντέλα Astra που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτουν το υπερσύγχρονο σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών και ενσωματωμένη πλοήγηση.
Τέλος ο ένας στους τέσσερις πελάτες Astra παραγγέλνει τα εργονομικά καθίσματα οδηγού- συνοδηγού. Αυτά διαθέτουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμού και ρύθμιση πλαϊνού μαξιλαριού.
Πηγή ΑΠΕ