Οι παραδόσεις της νέας Ford Mustang σε Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν το 2018
Η Ford αποκάλυψε τη νέα Mustang για την Ευρώπη, με προηγμένες αναβαθμίσεις κινητήρα και ανάρτησης, εξελιγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης για το διάσημο αυτοκίνητο.
Το άμεσα αναγνωρίσιμο, δυναμικό σχήμα της Mustang δείχνει πιο σπορ, διαθέτει τεχνολογία φωτισμού LED, προσφέρεται σε 11 εξωτερικές αποχρώσεις και νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου.
Η νέα Mustang αναμένεται να είναι η ταχύτερη σε επιτάχυνση στην ιστορία του μοντέλου, με έναν αναβαθμισμένο 5.0λιτρο V8 κινητήρα απόδοσης 450 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford.
Προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων οδηγών, ο οδηγικός χαρακτήρας της Mustang έχει βελτιστοποιηθεί με μία νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide και επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Drive Modes, μεταξύ των οποίων το νέο, προσαρμοζόμενο My Mode. Επίσης, η νέα τεχνολογία Active Valve Performance Exhaust προσφέρει ένα πρωτοποριακό Good Neighbour Mode για οδήγηση νωρίς το πρωί ή αργά τη νύχτα.
Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, όπως Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection και Lane Keeping Aid, προσθέτουν περισσότερη ξεγνοιασιά στην οδηγική εμπειρία, ενώ το σύγχρονο, πολυτελές εσωτερικό υιοθετεί μαλακά υλικά και ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών.
Οι συναρπαστικές επιδόσεις και η απολαυστική οδηγική εμπειρία βρίσκονται στο DNA της Mustang από το 1964 που λανσαρίστηκε το πρώτο μοντέλο. Σήμερα, με αναβαθμίσεις σε κινητήρα, πλαίσιο και βελτιωμένες τεχνολογίες, η νέα Mustang υπόσχεται την πιο απολαυστική εμπειρία στον μέχρι τώρα κύκλο ζωής της.
Ο V8 5.0λιτρος κινητήρας της Ford έχει ισχύ 450 ίππων και υποστηρίζεται από τη χρήση του νέου διπλού κυκλώματος τροφοδοσίας με άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης και έμμεσο χαμηλής πίεσης στους αυλούς εισαγωγής, που αυξάνει επίσης τη ροπή στις χαμηλές στροφές.
Η «μικρή» Mustang 2.3λτ EcoBoost αποδίδει 290 ίππους, και προσφέρει ταχύτερη απόκριση και καλύτερη οδηγική εμπειρία χάρη στη στιγμιαία αύξηση υπερπλήρωσης για τον υπερσυμπιεστή (που ενεργοποιείται υπό έντονη επιτάχυνση για παροχή πρόσθετης ροπής μετά από κάθε ανέβασμα), αλλά και το νέο κιβώτιο 10 σχέσεων της Ford.
Το αυτόματο κιβώτιο σχέσεων προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, και βελτιωμένη επιτάχυνση, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου επιτρέπει ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις για τα Drive Modes. Επιπλέον, ο προσαρμοζόμενος προγραμματισμός αλλαγών σχέσεων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέπει την προσαρμογή του κιβωτίου στη μεταβολή συνθηκών και επιλογή της κατάλληλης σχέσης για μία χαλαρή βόλτα στην παραλιακή, μέχρι μία διαδρομή σε πίστα, καθώς και τα χειριστήρια αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι κάνουν τον οδηγό απόλυτο κυρίαρχο.
Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Ford έχει βελτιωθεί για διαχείριση της ισχύος του 5.0λιτρου V8 κινητήρα με διπλό συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας, για μεγαλύτερη αντοχή, και ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Ο κινητήρας περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα Launch Control, για μέγιστη ελκτική πρόσφυση και σταθερές εκκινήσεις. Το Electronic Line Lock που ενεργοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, επιτρέποντας την ελαφρά ολίσθηση των πίσω τροχών για προθέρμανση των ελαστικών ενώ το όχημα είναι σταματημένο, προσφέρεται πλέον στάνταρ με τον κινητήρα 2.3λτ EcoBoost, πέρα από τον 5.0λιτρου V8, βελτιστοποιώντας τις εκκινήσεις από στάση.
Το νέο σετάρισμα των αμορτισέρ βελτιώνει την ευστάθεια στις στροφές, και η πίσω ανάρτηση ενισχύεται από έναν εγκάρσιο σύνδεσμο που αυξάνει την αντιστάθμιση πλευρικών φορτίων, τα οποία θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά τη οδική συμπεριφορά στις στροφές. Μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτικές δοκοί ελέγχουν καλύτερα τις κλίσεις του αμαξώματος για μεγαλύτερη ακρίβεια.
Ένα νέο προαιρετικό MagneRide Damping System μπορεί να αντιδρά με ταχύτητα αστραπής στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες, καθώς ένα μοναδικό υγρό μέσα στον αποσβεστήρα μπορεί να ενεργοποιείται ηλεκτρονικά για να προσφέρει υψηλότερη ή χαμηλότερη αντίσταση απόσβεσης, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο. Αισθητήρες παρακολουθούν τις συνθήκες χίλιες φορές το δευτερόλεπτο, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη συμπεριφορά.
Με δύο νέα Drive Modes, οι οδηγοί μπορούν να εναρμονίζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας, την απόκριση του γκαζιού, τον προγραμματισμό των αυτόματων αλλαγών, το σύστημα διεύθυνσης και τις ρυθμίσεις του Active Valve Performance Exhaust σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο. Επιπλέον των Normal, Sport, Track και Snow/Wet Modes, η νέα Ford Mustang διαθέτει:
• Το Drag Strip Mode βελτιστοποιεί τις επιδόσεις στην επιτάχυνση από 0-400 μέτρα για χρήση σε ειδικές πίστες dragster
• Το My Mode επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν τις ρυθμίσεις που επιθυμούν για επιδόσεις, δυναμική συμπεριφορά και ήχο εξάτμισης
Με τη νέα τεχνολογία Active Valve Performance Exhaust, οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόζουν την ένταση του ήχου τη εξάτμισης, ανάλογα με τη διάθεση και το οδηγικό σενάριο. Το πρωτοποριακό Good Neighbour Mode μπορεί να ρυθμίζεται ώστε να μειώνει αυτόματα την ένταση του ήχου της εξάτμισης σε προγραμματισμένες ώρες ης ημέρες ώστε να μην ενοχλούνται οι γείτονες, τουλάχιστον όταν ενεργοποιείται ο ανυπέρβλητος 5.0λιτρος V8 νωρίς το πρωί.
Η νέα Mustang θα προσφέρεται στους Ευρωπαίους πελάτες με μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού, όπως Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για μείωση της σφοδρότητας και, σε μερικές περιπτώσεις, ακόμα και περιορισμό των επιπτώσεων των εμπρόσθιων συγκρούσεων σε οχήματα και πεζούς.
Η Mustang για πρώτη φορά θα προσφέρεται με τεχνολογίες Adaptive Cruise Control και Distance Alert που συμβάλλουν στη διατήρηση της κατάλληλης απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, Lane Departure Warning που προειδοποιεί τους οδηγούς όταν τυχαία παρεκκλίνουν από τη λωρίδα τους και Lane Keeping Aid που μπορεί να εφαρμόσει ροπή στο τιμόνι για να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα του. Υπολογίζεται ότι, οι προηγμένες τεχνολογίες θα συμβάλλουν στη βελτίωση της κατάταξης στα Euro NCAP crash test.
Ένας προσαρμοζόμενος, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD 12 ιντσών θα προβάλλει πληροφορίες βελτιστοποιημένες ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Drive Mode) (όπως και στο Ford GT) ενισχύοντας την οδηγική εμπειρία. Η διαμόρφωση του πίνακα αλλάζει αυτόματα, ανάλογα με το Drive Mode, και μπορεί να προγραμματιστεί για να προβάλλει μία σειρά ενδείξεις σε ένα από τα επτά διαθέσιμα χρώματα. Οι οδηγοί Mustang με οθόνη 12 ιντσών θα βλέπουν κινούμενες εικόνες τύπου video-game, μια πρωτιά στη βιομηχανία, όταν ενεργοποιείται το στοιχείο Electric Line Lock.
Η νέα Mustang διαθέτει σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας Ford SYNC 3, με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν λειτουργίες συνδεμένων smartphones, συστημάτων, συστημάτων ήχου, πλοήγησης και κλιματισμού, με φωνητικές εντολές στην καθομιλουμένη και με χειρισμούς pinch & swipe, στην κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών. Το σύστημα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto™.
Οι παραδόσεις της νέας Ford Mustang σε Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν το 2018.