Οι επιπτώσεις μίας τέτοιας κίνησης στην αγορά
«Τα μέτρα αυτά αναμφίβολα θα φέρουν σημαντικές αλλαγές στην ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας μας» δήλωσε ο Xin Guobin στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.
Στην Κίνα παρήχθησαν πέρσι 28 εκατομμύρια αυτοκίνητα, περίπου το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής.
Στην ίδια κατεύθυνση, της απαγόρευσης παραγωγής νέων οχημάτων ντίζελ και πετρελαίου έως το 2040, στο πλαίσιο των προσπαθειών τους να περιορίσουν τη ρύπανση και την εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου, κινούνται επίσης το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.
Η Volvo ανακοίνωσε τον Ιούλιο πως όλα τα νέα μοντέλα της θα έχουν, από το 2019, ηλεκτρικό κινητήρα. Η κινεζική εταιρεία Geely, ιδιοκτήτρια της Volvo, έχει στόχο να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025.
Στόχος της Κίνας είναι τα οχήματα με ηλεκτρικές μπαταρίες ή τα υβριδικά που θα φορτίζουν στην πρίζα να αποτελούν το ένα πέμπτο των πωλήσεων οχημάτων στη χώρα έως το 2025.
Μια τέτοια αλλαγή θα έχει σημαντικές επιπτώσεις και στη ζήτηση πετρελαίου στην Κίνα. Η χώρα είναι σήμερα ο δεύτερος μεγαλύτερος καταναλωτής πετρελαίου στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ.