ADAC Rallye Deutschland, αγώνας για γερά νεύρα
Το ADAC Rallye Deutschland αποτελεί το σημαντικότερο γεγονός για τους Γερμανούς λάτρεις των αγώνων ράλι, κάθε χρόνο. Ο Γερμανικός αγώνας του Πρωταθλήματος WRC της FIA έχει μεταφερθεί από το Trier στο Saarbrücken και οι θεατές, όπως και οι συμμετέχοντες, αναμένουν με ανυπομονησία τον ασφάλτινο αγώνα, που διεξάγεται από τις 17 έως τις 20 Αυγούστου.
Δεκάδες χιλιάδες θεατές δημιουργούν μοναδική ατμόσφαιρα στις ειδικές διαδρομές του Γερμανικού ράλι παρακολουθώντας την αφρόκρεμα των οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο τιμόνι συναρπαστικών World Rally Cars (WRC). Όσο για τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές γύρω από το Saarbrücken - όπου βρίσκεται η βάση του ράλι - και το service park του Bostalsee, θεωρούνται από τις δυσκολότερες στον κόσμο. Ειδικά η θρυλική ειδική Panzerplatte των 42 χιλιομέτρων, από την οποία τα πληρώματα θα κάνουν δύο περάσματα το Σάββατο.
Στον αγώνα αυτόν, η αναμέτρηση μεταξύ του Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford) και Τιερί Νοβίλ (Hyundai), που ισοβαθμούν στην κατάταξη του πρωταθλήματος (160β.), θα είναι αποφασιστικής σημασίας, καθώς στην προσπάθεια για τη νίκη ή μια καλή επίδοση στους απελπιστικά στενούς δρόμους του αγώνα, είναι πολύ πιθανόν να βρεθείς εκτός μάχης.
Πέραν αυτού, αντίπαλοι όπως ο «ασφάλτινος» Ντάνι Σόρντο (Hyundai), ο ενθουσιώδης Ότι Τάνακ (Ford) και ο έμπειρος πλέον Γιάρι Μάτι Λάντβαλα (Toyota), μπορούν εύκολα να χαλάσουν την μονομαχία κλίνοντας την πλάστιγγα υπέρ του ενός, ή του άλλου.
Ερωτηματικό αποτελεί και το αν θα μπορέσουν να βελτιωθούν οι επιδόσεις των Citroen C3 WRC, χάρη και στις συμβουλές που έδωσε στην ομάδα ο 9άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ, που πρόσφατα δοκίμασε για περισσότερα από 300 χλμ. το αυτοκίνητο.
«Στυλοβάτης» του ADAC Rallye Deutschland εδώ και χρόνια είναι η Όπελ, κάτι που φέτος επιβεβαιώνεται περισσότερο από ποτέ, καθώς 31 από τα 93 αγωνιστικά που συμμετέχουν στο Γερμανικό αγώνα φέρουν το σήμα της γερμανικής εταιρίας που πρόσφατα πουλήθηκε στην Peugeot.
To ADAC Opel Rallye Cup, το μεγαλύτερο ενιαίο κύπελλο ράλι της Ευρώπης διεξάγεται με τα Opel Adam Cup των140 ίππων, που συχνά αφήνουν πίσω τους πίσω τους αρκετά πιο ισχυρά αυτοκίνητα.
Για πέμπτη χρονιά, το ράλι της Γερμανίας προσμετρά στο κύπελλο αυτό σαν δύο αγώνες του κυπέλλου. Στον πρώτο περιλαμβάνονται οκτώ ειδικές διαδρομές από την Πέμπτη μέχρι την Παρασκευή το βράδυ ενώ ο δεύτερος αγώνας αποτελείται από 13 ειδικές διαδρομές από το πρωί του Σαββάτου μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής με 309 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών.
Στη Γερμανία λοιπόν μεταφέρεται η αγωνία για το πλέον ενδιαφέρον πρωτάθλημα από καταβολής του θεσμού, ενώ στη συνέχεια απομένουν οι αγώνες της Ισπανίας της Αγγλίας και της Αυστραλίας.