Η τιμή εκκίνησης του A8 ορίζεται στη Γερμανία στα 90.600 ευρώ και του Α8 L στα 94.100 ευρώ
Ξεφεύγει από τα τετριμμένα το νέο Audi Α8. Πολυτελές σε κάθε του σημείο, με όλη την τεχνολογία της αυτοκίνησης και με ανέσεις που παραπέμπουν σε... σπίτι, έγινε πλήρες μοντέλο που δεν του λείπει τίποτε: Διαθέτει ρυθμιζόμενη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ηλεκτρονικά συστήματα, υβριδική τεχνολογία και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.
Η πρώτη παρουσίαση έγινε στη Βαρκελώνη και εξέπληξε τους πάντες τόσο με την πολυτέλεια όσο και με το ντιζάιν εξωτερικά και εσωτερικά. Διαθέτει αιχμηρές γραμμές στο αμάξωμα, προβολείς LED εμπρός και πίσω που ξεχωρίζουν και μια εξάγωνη μάσκα ανάλογη με το ύφος που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια η Audi.
Έχει μήκος 5,17 μέτρα στη βασική έκδοση, ενώ υπάρχει και η έκδοση A8 L με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 13 εκατοστά. Το εσωτερικό είναι εντυπωσιακό που σπάνια συναντάς σε αυτοκίνητα, παρέχοντας δυνατότητες που πριν από χρόνια μόνο ονειρευόμασταν. Η ποιότητα κατασκευής είναι άριστη, ενώ οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα και ύφασμα ανώτερης ποιότητας.
Τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και ρυθμίζονται ηλεκτρικά τόσο εμπρός όσο και πίσω. Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν ακόμη και μασάζ στις πατούσες τους. Διαθέτει μέχρι και νυχτερινά φώτα ανάγνωσης, ενώ ο κλιματισμός και όλα τα συστήματα, ελέγχονται από τις οθόνες αφή, καθώς απουσιάζουν τα κουμπιά.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το αυτοκίνητο μέχρι και τα 60 χλμ/ώρα έχει την δυνατότητα να κινείται χωρίς τη βοήθεια του οδηγού. Στο πολυτελές όχημα δεν λείπει το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος από απόσταση «AI remote parking pilot», το νέας γενιάς σύστημα Start/Stop το οποίο «διαβάζει» τη ροή της κυκλοφορίας μέσω αισθητήρων και ραντάρ, ενεργοποιώντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο στο φανάρι.
Το μοντέλο κρύβει κάτω από το καπό τον V6 3.0 TFSI κινητήρα των 344 ίππων, ενώ υπάρχει ο V6 3.0 TDI με τους 290 ίππους και οι οκτακύλινδροι 4.0 TFSI και 4.0 TDI απόδοσης 460 και 435 ίππων αντίστοιχα. Τους επόμενους μήνες θα δούμε και μια ακόμη μεγαλύτερη έκδοση 6 λίτρων, ενώ η γκάμα θα ολοκληρωθεί με την plug-in hybrid έκδοση L e-tron quattro των 455 ίππων.
Η τιμή εκκίνησης του A8 ορίζεται στη Γερμανία στα 90.600 ευρώ και του Α8 L στα 94.100 ευρώ.