Το νέο i30 είναι το πρώτο Hyundai που διατίθεται με το νέο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, τον 1.4lt T-GDI με 140 ίππους
Το νέο Hyundai i30 αποτελεί αυτοκίνητο DNA για τη Κορεάτικη φίρμα αντιπροσωπεύοντας τον πυρήνα της στην Ευρώπη. Σχεδιάστηκε στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim, παράγεται στο Nošovice της Τσεχικής Δημοκρατίας και έχει δοκιμασθεί στην πίστα του Nürburgring.
Η τρίτη γενιά i30 κατασκευάστηκε στην υποδομή που η Hyundai έχει αναπτύξει τα τελευταία 25 χρόνια στην Ευρώπη. Στόχος του είναι να συνεχίσει την επιτυχία των δύο προηγούμενων γενεών, οι οποίες έχουν πουλήσει περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2008.Αποτελεί εξαιρετική λύση για εργένηδες και οικογενειάρχες, νέους στην ηλικία αλλά και νέους στο πνεύμα. Είναι μια σωστή επιλογή για όσους αναζητούν ελκυστικό σχεδιασμό, αποτελεσματική και δυναμική οδήγηση και ολοκληρωμένο πακέτο ασφαλείας. Η ποιότητα και η αξιοπιστία του, είναι εγγυημένα από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο, τόσο συγκριτικά με τον προκάτοχό του, όσο και με το μέσο όρο της κατηγορίας του, το νέο i30 προσφέρει άφθονο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Με χώρους ανώτερους από το μέσο όρο της κατηγορίας τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, προσφέρει άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες σε κεφάλι, ώμους και πόδια. Η αίσθηση της ευρυχωρίας του χώρου ενισχύεται από την προαιρετική πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή. Κατά την οδήγηση, το υποβραχιόνιο μπορεί να ολισθήσει προς τα εμπρός για πιο άνετη θέση και μπορεί επίσης να ανοιχτεί για δυνατότητα αποθήκευσης αντικειμένων.
Με 395 λίτρα στο χώρο αποσκευών (VDA 211) και 1.301 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα, προσφέρει έναν από τους πλέον γενναιόδωρους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, έχοντας στάνταρ εφεδρικό τροχό. Η πρακτικότητα του χώρου αποσκευών ενισχύεται με 4 σημεία πρόσδεσης φορτίου, άγκιστρα και διαχωριστικό δύο επιπέδων στο χώρο αποσκευών, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα επικοινωνίας του χώρου αποσκευών και του χώρου επιβατών με άνοιγμα ski-through στο πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο.
Το νέο i30 καθιερώνει τεχνολογία με χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, όπως τα Apple CarPlayΤΜ, Android AutoΤΜ και την ασύρματη φόρτιση για την ενίσχυση της λειτουργίας smartphone και της λειτουργικότητας κατά την οδήγηση. Μία μεγάλη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφαλείας περιλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων τα Συστήματα Autonomous Emergency Braking, Smart Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Driver Attention Alert και Blind Spot Detection, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών.
Με το σχεδιασμό να αποτελεί βασικό λόγο επιλογής του για τους πελάτες της φίρμας στην Ευρώπη, το i30 εξελίσσει περαιτέρω τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας με ακριβείς γραμμές, εκπλεπτυσμένες επιφάνειες και αρμονικό αμάξωμα για να δημιουργήσει μια διαχρονική εμφάνιση.
Οι μηχανικοί του Τεχνικού Κέντρου της Hyundai Motor Europe στη Γερμανία ενίσχυσαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του i30 με ένα αυστηρό πρόγραμμα δοκιμών σε όλη την Ευρώπη και στη διάσημη πίστα Nürburgring Nordschleife. Το ιδιάιτερα άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα με 53% προηγμένο χάλυβα υπέρ υψηλής Αντοχής (Advanced High-Strength Steel) της Hyundai Steel, προσφέρει τη βάση για μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία. Συνδυαζόμενο με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (Multilink) και την κατά 10% αμεσότερη απόκριση του τιμονιού, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει δυναμικές ικανότητες οδήγησης, σε συνδυασμό με υψηλά επίπεδα άνεσης.
Η γκάμα των κινητήρων και μεταδόσεων αποτελείται από 10 διαφορετικά σύνολα που περιλαμβάνουν 3 βενζινοκινητήρες, έναν κινητήρα turbo diesel με τρία επίπεδα ιπποδύναμης και εκπομπές ρύπων CO2 από 95 γρ./χλμ., ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνουν 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά και το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Στην βάση αυτής της γκάμας, βρίσκεται ο κινητήρας 1.0 T-GDI (συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), που αναπτύχθηκε στο Τεχνικό Κέντρο της Namyang στην Κορέα σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και τεχνολογίας στη Γερμανία, αποδίδει 120 ίππους και 171 Nm ροπής, με κατανάλωση καυσίμου και CO2 που ξεκινούν από από 4,9 l / 100 km και 112 g / km.
Το νέο i30 είναι το πρώτο Hyundai που διατίθεται με το νέο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, τον 1.4lt T-GDI με 140 ίππους.
Η πετρελαιοκίνηση προσφέρεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 1.6-λίτρων (U-II CRDi), διαθέσιμο με 95, 110 και 136 ίππους, ροπή από 28 κιλά και κατανάλωση καυσίμου από 3,6 l /100 km και εκπομπές CO2 από 95 g/km.
Οι κινητήρες diesel U-II όσο και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.4 MPI ξεχωρίζουν στην κατηγορία καθώς προβλέπουν πρόγραμμα τακτικής συντήρησης μόλις ανά δύο έτη ή 30.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο) ενώ οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης έχουν το αναμενόμενο πρόγραμμα ανά έτος ή 15.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).
Οι τιμές ξεκινούν από τα 15.790 ευρώ (1,4λτ βενζίνης Active) και φτάνουν στα 24.990 ευρώ για το 1,6 Diesel με 136 ίππους και κιβώτιο DCT 7 σχέσεων.