Διασφαλίζει ότι η αρχιτεκτονική των οχημάτων του μπορεί να εξελιχθεί προς αυτή την κατεύθυνση
Υπάρχει μια διεθνής συμφωνία σχετικά με τα 6 επίπεδα της «αυτοματοποιημένης και αυτόνομης οδήγησης», που αρχίζουν από το επίπεδο L0, χωρίς καμία υποβοήθηση οδήγησης έως το επίπεδο L5 που είναι το απόλυτο επίπεδο στο οποίο το όχημα είναι πλήρως αυτόνομο σε όλες τις καταστάσεις και κινείται χωρίς οδηγό.
Στην περίπτωση των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, το γκρουπ Renault επικεντρώνει τις προσπάθειές του στο επίπεδο L2 ή ακόμα και στο L2+, με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας ή η αυτόματη λειτουργία προσπέρασης.
Ωστόσο υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα τεχνολογικής πολυπλοκότητας μεταξύ της αυτονομίας του επιπέδου L2 και του επιπέδου L3, επειδή το όχημα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί με ασφάλεια σε πολύπλοκα περιβάλλοντα, αλλά με περιορισμένη επαγρύπνηση από την πλευρά του οδηγού. Σε αυτό το στάδιο, το κόστος που θα επιβάρυνε τους πελάτες, σε σχέση με τα οφέλη που θα προέκυπταν από την αυτόνομη οδήγηση, θα καθιστούσε τη ζήτηση περιορισμένη ή ακόμη και μηδενική, αναφέρθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Το γκρουπ διασφαλίζει ότι η αρχιτεκτονική των οχημάτων του μπορεί να εξελιχθεί προς αυτή την κατεύθυνση εάν οι κανονισμοί ή το κόστος των τεχνολογιών, καταστήσουν οικονομικά συμφέρουσα αυτή την προοπτική.
Από την άλλη, σε ό,τι αφορά στα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς το γκρουπ εκτιμά ότι η ανάγκη για αυτόνομα mini λεωφορεία υπολογίζεται σε αρκετές χιλιάδες τα επόμενα χρόνια.