Η αυτοματοποιημένη στάθμευση είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπουν ότι θα κερδίσουν δεκαπλάσια έσοδα από τις ψηφιακές υπηρεσίες. Επί του παρόντος, οι ψηφιακές υπηρεσίες παράγουν μόνο το 3% των εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο δεν καλύπτει το υψηλό επενδυτικό κόστος, αναφέρει το Automotive News Europe.
Επτά μοντέλα της Mercedes-Benz έχουν τη δυνατότητα να παρκάρουν μόνα τους, συμπεριλαμβανομένου του πλήρως ηλεκτρικού EQE. Η αυτοματοποιημένη στάθμευση είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που μεταβαίνουν σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να αναμένουν πρόσθετα έσοδα από ψηφιακά ενεργοποιημένες υπηρεσίες. Προβλέπεται ότι θα δεκαπλασιαστούν μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες.
Η αύξηση των εσόδων από τις ψηφιακά ενεργοποιημένες υπηρεσίες, θα βοηθηθούν από την εισαγωγή οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό (SDV). Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι νέες ροές εσόδων θα ξεπεράσουν τα έσοδα που βγάζουν οι εταιρείες από τις πωλήσεις οχημάτων.
Μέχρι το 2030, οι ψηφιακές υπηρεσίες θα μπορούσαν να αποφέρουν έως και 1,5 τρισ. δολάρια σε πρόσθετα έσοδα για την παγκόσμια βιομηχανία, δήλωσε ο σύμβουλος της Accenture Jürgen Reers, στο Automotive News Europe.
Μέχρι το 2040, αυτό το έσοδο θα μπορούσε να ανέλθει στα 3,5 τρισ. δολάρια, που αντιστοιχεί στο 40% των συνολικών εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με έρευνα της Accenture.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες βασίζονται σε δεδομένα συνδεδεμένων οχημάτων που είναι ενσωματωμένα σε ένα οικοσύστημα παρόχων υποδομής, υπηρεσιών ή τεχνολογίας, αναφέρθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες καλύπτουν, για παράδειγμα, την ψυχαγωγία. Οι υπηρεσίες δεδομένων, όπως η προγνωστική συντήρηση, μπορούν να επεξεργάζονται δεδομένα οχήματος. Εν τω μεταξύ, οι υπηρεσίες που βασίζονται στο όχημα, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης, αλληλεπιδρούν με το ίδιο το όχημα.
Επί του παρόντος, οι ψηφιακές υπηρεσίες παράγουν μόνο το 3% των εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, σύμφωνα με την Accenture. Αυτό το ποσό δεν καλύπτει τα δισεκατομμύρια δολάρια που οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν στην ανάπτυξη SDV.