Η Κίνα εξήγαγε 5,2 εκατ. οχήματα το 2023 και εκτιμάται ότι ξεπέρασε την Ιαπωνία
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνουν τις προσπάθειες τους να αυξήσουν το μερίδιο τους στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να προλάβουν να τα διαθέσουν στην αγορά πριν την ανακοίνωση των νέων μέτρων της ΕΕ, που σύμφωνα με πληροφορίες θα επιβάλουν πρόστιμα ανάλογα με την ποσότητα του CO2 που εκπέμπεται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους.
Σήμερα απέπλευσε από τη νότια πόλη Shenzhen της Κίνας ένα θηριώδες νέο πλοίο που μεταφέρει ηλεκτρικά οχήματα της BYD με προορισμό την Ευρώπη, σύμφωνα με το Reuters.
Το νέο πλοίο ονομάζεται BYD Explorer No.1 και μπορεί να μεταφέρει έως και 7.000 οχήματα. Η BYD αναμένει επτά ακόμη ανάλογα πλοία να ενταχθούν στον στόλο της τα επόμενα δύο χρόνια.
Η BYD ανακοίνωσε ότι η ενεργοποίηση αυτού του πλοίου σηματοδοτεί ένα κομβικό βήμα για την επέκταση της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Οι φιλοδοξίες της BYD στην Ευρώπη αυξάνονται και περιλάβουν ακόμη και τα σχέδια της για ένα νέο εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στην Ουγγαρία.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες συμπεριλαμβανομένων των BYD, Chery και SAIC έχουν κάνει παραγγελίες για πλοία για να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο κόστος αποστολής καθώς ενισχύουν τις εξαγωγές τους.
Το Explorer No.1, που κατασκευάστηκε από την Yantai CIMC Raffles Shipyard για την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία Zodiac Maritime, θα σταματήσει στο Flushing Port στην Ολλανδία και στο γερμανικό λιμάνι Bremerhaven, για να ξεφορτώσει τα αυτοκίνητα που μεταφέρει, ανέφεραν τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Η Κίνα εξήγαγε 5,2 εκατ. οχήματα το 2023 και εκτιμάται ότι ξεπέρασε την Ιαπωνία, καθιστώντας τον μεγαλύτερο εξαγωγέα αυτοκινήτων στον κόσμο, τονίστηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Η BYD εξήγαγε περίπου 243.000 αυτοκίνητα, ενώ οι συνολικές της πωλήσεις ήταν 3 εκατ. μονάδες το 2023. Η Αυστραλία, η Βραζιλία και το Ισραήλ ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων υπερπόντιων αγορών της, σύμφωνα με στοιχεία της China Passenger Car Association.