Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Σχεδόν το 42% όλων των σημείων φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκεντρώνεται μόνο σε δύο χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ΑCEA):
Στην Ολλανδία που έχει 111.821 δημόσιους φορτιστές και στη Γερμανία που ακολουθεί 87.674 φορτιστές.
Αυτές οι δύο χώρες στο σύνολό τους αποτελούν λιγότερο από το 10% της συνολικής επιφάνειας της Ευρώπης. Οι υπόλοιποι φορτιστές είναι διάσπαρτοι στο υπόλοιπο 90% της επιφάνειας της περιοχής. Η Ολλανδία, που είναι η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο υποδομής, έχει σχεδόν 70 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης από τη Ρουμανία (1.658), που είναι περίπου επτά φορές μεγαλύτερη.
Από τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές αυτοκινήτου η Γαλλία έχει 83.317 φορτιστές, η Ιταλία 37.186 φορτιστές και η Ισπανία 34.380 φορτιστές. Από την άλλη οι χώρες με τους λιγότερους δημόσιους φορτιστές είναι η Λετονία με 660 φορτιστές, η Λιθουανία με 477, η Εσθονία με 300, η Κύπρος με 69 και η Μάλτα με μόλις 13 φορτιστές.
Στην Ελλάδα γίνεται μεγάλη προσπάθεια αύξησης των υποδομών φόρτισης. Σήμερα υπάρχουν συνολικά 1.021 φορτιστές, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΑCEA. Ωστόσο, σύμφωνα με την ACEA το μεγαλύτερο ποσοστό των φορτιστών της ΕΕ είναι 22Kw, γεγονός που σημαίνει αργή φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, άρα και μεγάλη αναμονή στην φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.