Κυριάρχησε η Α-Class
Στην ελληνική αγορά η Mercedes κατέκτησε για ένατη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στις πωλήσεις μεταξύ των premium κατασκευαστών σημειώνοντας 4.791 πωλήσεις επιβατικών μοντέλων και καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 4,6%.
Πολύ καλή πορεία είχαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in hybrid μοντέλα. Από το σύνολο των 8.320 οχημάτων, τα 1.456 ήταν Mercedes (μερίδιο 17,5%) και μαζί με τα smart-EQ, o αριθμός ανεβαίνει στις 1.526 μονάδες (μερίδιο 18,3%). Αυτή η κατηγορία σημείωσε σημαντική αύξηση 38% σε σχέση με το 2021.
Η Α-Class είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις (1.459 hatchback και 243 Sedan), ενώ στο σύνολο της αγοράς η Mercedes ηγείται στην κατηγορία D-SUV (μερίδιο 37%) με τη GLC να είναι πρώτη σε πωλήσεις ανάμεσα στα premium μοντέλα της κατηγορίας (448 μονάδες).
Σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ, h smart παρέδωσε στην ελληνική αγορά 70 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα fortwo και forfour. Στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων η Mercedes κατετάγη πρώτη στις πωλήσεις στην Ελλάδα, ενώ την ίδια θέση κατέκτησε και στα λεωφορεία.