Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι σε θέση να εγγυηθεί την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους
Από την γέννησή της το 2014, η DS Automobiles έχοντας θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της στρατηγικής της, παρουσιάζει ένα πλαίσιο από ανθρακόνημα με σύστημα μετάδοσης κίνησης από μονοθέσιο της Formula E.
Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι σε θέση να εγγυηθεί την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους, όπως συμβαίνει συχνά σε αστικές πίστες αγώνων με “ταλαιπωρημένη” άσφαλτο και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν συνδυασμένη ισχύ 600 kW (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους, με μέγιστη τιμή της ροπής να είναι 8.000 Nm στους τροχούς. Οι κινητήρες είναι και αυτοί εξελιγμένοι από την DS Performance για τη Formula E και εκεί οφείλεται η κορυφαία τους απόδοση. Επίσης, με απίστευτη ικανότητα αναγέννησης 600 kW, το σύστημα μετάδοσης δίνει προτεραιότητα στην καλύτερη χρήση της ενέργειας και το φρενάρισμα γίνεται μόνο μέσω του συστήματος αναγέννησης.
Η μπαταρία είναι ένας από τους σημαντικούς πυλώνες του μοντέλου- εργαστηρίου πολύ υψηλής απόδοσης, όντας compact σε διαστάσεις τοποθετημένη μέσα σε “φωλιά” από ανθρακόνημα και αλουμίνιο. Η θέση της είναι πίσω και στο κέντρο, για βέλτιστη κατανομή βάρους ανά άξονα.
Η μπαταρία αυτή εμπνεύστηκε από τους αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναπτύχθηκε από κοινού με την Total Energies και τη θυγατρική της Saft. Το αποτέλεσμα της έρευνας, κρύβει μια καινοτόμο χημεία και ένα αντίστοιχα προηγμένο σύστημα ψύξης για τις κυψέλες, σε αντίθεση με την τρέχουσα τεχνολογία. Αυτή η μπαταρία επιτρέπει φάσεις επιτάχυνσης και αναγέννησης έως και 600 kW, που είναι μοναδική επίδοση για αυτοκίνητο που προορίζεται για χρήση δρόμου και επιτρέπει την εξερεύνηση νέων οδών για τις μελλοντικές γενιές οχημάτων παραγωγής.
Η μελλοντική γλώσσα σχεδιασμού της DS
Ένα μοντέλο- εργαστήριο πολύ υψηλών επιδόσεων, όπως είναι ηDS E-Tense Performance, είναι επίσης ένας χώρος εξερεύνησης για τους σχεδιαστές.
Το εμπρός μέρος έχει μια νέα επιφάνεια στη θέση της γρίλιας, ενώ και στις δύο πλευρές, τα νέα φώτα ημέρας αποτελούνται από 800 LED. Δύο κάμερες τοποθετημένες αντί για προβολείς, είναι εκείνες που συμπληρώνουν την οπτική ταυτότητα του πρωτότυπου και παράλληλα επιτρέπουν τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων για επεξεργασία από την κεντρική μονάδα του μοντέλου- εργαστηρίου οδήγησης.
Το αεροδυναμικό αμάξωμα έχει χρώμα που αλλάζει ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες και τη γωνία από την οποία βλέπει κανείς το αυτοκίνητο, ενώ οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 ιντσών.
Στο cockpit τα bucket καθίσματα και το τιμόνι δημιουργούν περιβάλλον υψηλών επιδόσεων, συνδυαστικά με άνεση και προσοχή στην λεπτομέρεια. Στον εξοπλισμό και το ηχοσύστημα της Focal, Utopia μαζί με ένα ζευγάρι ηχεία Scala Utopia Evo σε πρωτότυπα χρώματα.
Από τον Φεβρουάριο του 2022, η ομάδα DS Performance ξεκίνησε τις πρώτες δοκιμές με οδηγούς τους Jean-Éric Vergne και Antonio Felix da Costa (πρωταθλητές της Formula E), που θα εναλλάσσονται στο τιμόνι του πρωτοτύπου για να ολοκληρώσουν την εξέλιξή του, πριν ξεκινήσουν οι εκτενείς δοκιμές σε πίστες και ανοιχτούς δρόμους.
Ένα μοναδικό πρωτότυπο από φυσική άποψη, η DS E-Tense Performance θα είναι επίσης διαθέσιμη σε μορφή NFT (Non- FungibleToken). Τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις θα προσφερθούν στο διάστημα από 7 Φεβρουαρίου μέχρι 23 Οκτωβρίου, δηλαδή από την πρώτη αποκάλυψη του πρωτοτύπου μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η NFT εκδοχή του πρωτότυπου, εξελίχθηκε από την GOATi Entertainment και θα είναι διαθέσιμη για να οδηγηθεί στην πλατφόρμα Pavillion.
Νίκος Τσάδαρης