Η ρομποτική αποτελεί ουσιαστικό μέρος της μετάβασης της Κορεάτικης μάρκας σε πάροχο έξυπνων λύσεων κινητικότητας
Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το όραμά της για πρωτοποριακή χρήση της ρομποτικής τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στο Metaverse (Μετασύμπαν) στην CES 2022, ένα από τα πιο σημαντικά τεχνολογικά γεγονότα παγκοσμίως, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 7 Ιανουαρίου 2022στο Λάς Βέγκας.
Κάτω από το κυρίως θέμα του “Expanding Human Reach”, οι παρουσιάσεις της Hyundai αντανακλούσαν πώς το project ρομποτικής της εταιρείας θα οδηγήσει τη στροφή προς τη μελλοντική κινητικότητα, υπερβαίνοντας τα παραδοσιακά μέσα μεταφοράς για να εκπληρώσει την απεριόριστη ελευθερία κινήσεων για την ανθρωπότητα.
Η ρομποτική αποτελεί ουσιαστικό μέρος της μετάβασης της Κορεάτικης μάρκας σε πάροχο έξυπνων λύσεων κινητικότητας, καθώς έχοντας αποκτήσει την Boston Dynamics, μια καινοτόμο εταιρεία στον τομέα, εστιάζει στην προώθηση της ρομποτικής για να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων μέσω μιας σειράς λύσεων κινητικότητας. Η εταιρεία βλέπει τη ρομποτική και την κινητικότητα συνδυαστικά, καθώς η μια επιταχύνει την ανάπτυξη της άλλης και το αντίστροφο. Μαζί, σχηματίζουν έναν δυνατό συνδυασμό που θα προσθέσει αξία στην επιχείρηση και θα οδηγήσει στην πρόοδο για την ανθρωπότητα, ξεκινώντας με ένα οικοσύστημα Mobility of Things (MoT) που βασίζεται στη ρομποτική.
Υποστηρίζοντας το μελλοντικό της όραμα για τη ρομποτική και την κινητικότητα, η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα ιδέα της «Metamobility», με στόχο να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή έξυπνη συσκευή-σύνδεση metaverse που θα επεκτείνει τον ρόλο της κινητικότητας στην εικονική πραγματικότητα (VR), επιτρέποντας τελικά στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους φυσικούς περιορισμούς κίνησης στο χρόνο και στο χώρο.
Η Hyundai μοιράστηκε επίσης το όραμά της για το πώς τα ρομπότ θα λειτουργούν ως μέσο μεταξύ του πραγματικού κόσμου και των εικονικών χώρων, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αλλαγές στο metaverse (μετασύμπαν) ώστε να αντικατοπτρίζονται στην πραγματικότητα. Η εταιρεία οραματίζεται ότι, η διάκριση μεταξύ μελλοντικών μετακινήσεων θα είναι ασαφείς μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης της τεχνολογίας της ρομποτικής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτόνομη οδήγηση. Διάφορα ήδη μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων και της Urban Air Mobility (UAM) θα χρησιμεύσουν επίσης ως έξυπνες συσκευές για πρόσβαση στην πλατφόρμα metaverse.
Η Hyundai αναμένει ότι, οι κινητές συσκευές, όπως τα αυτοκίνητα και τα UAM, θα χρησιμεύουν ως έξυπνες συσκευές για πρόσβαση σε εικονικούς χώρους, ενώ η ρομποτική θα λειτουργεί ως μέσο για τη σύνδεση του εικονικού και του πραγματικού κόσμου. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο που συνδέεται με εικονικούς χώρους μπορεί να επιτρέψει στους χρήστες να απολαμβάνουν διάφορες εμπειρίες VR στο αυτοκίνητο. Ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη, ένα αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί σε χώρο ψυχαγωγίας, αίθουσα συσκέψεων για εργασίαή ακόμα και πλατφόρμα 3D βιντεοπαιχνιδιών.
Μέσω του Metamobility, τα ρομπότ θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους φυσικούς περιορισμούς του χρόνου και του χώρου, παρέχοντας ένα μέσο σύνδεσης και αλληλεπίδρασης στο μετασύμπαν. Η Hyundai οραματίζεται ένα μετασύμπαν που θα χρησιμοποιεί τα ρομπότ ως μέσο μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου, επιτρέποντας στους ανθρώπους να αλλάζουν και να μεταμορφώνουν πραγματικά πράγματα στον πραγματικό κόσμο μέσω μιας σύνδεσης μετασύμπαντος και ρομπότ.
Αυτή η σύνδεση metaverse-ρομπότ θα επιτρέψει στον χρήστη να καθοδηγήσε ιένα ρομπότ στον πραγματικό κόσμο, όπως σε ένα έξυπνο εργοστάσιο. Αυτό θα επιτρέψει ένα ψηφιακό μοντέλο επόμενης γενιάς για τη διαχείριση και την κατασκευή εγκαταστάσεων, επιτρέποντας σε εξ αποστάσεως ειδικούς να συνδέονται με όλα τα μηχανήματα και τα στοιχεία εντός του εργοστασίου και να εκτελούν απομακρυσμένες εργασίες μέσω άμεσης φυσικής σύνδεσης χρησιμοποιώντας ρομπότ και VR. Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος θα αλληλεπιδρά με ένα ρομποτικό άβαταρ στο μετασύμπαν μέσω διασύνδεσης VR και χειριστηρίων για να χειριστεί πράγματα στον πραγματικό κόσμο χρησιμοποιώντας ένα ρομπότ μεσολάβησης στο απομακρυσμένο εργοτάξιο.
Νίκος Τσάδαρης