Προστίθεται στη γκάμα του 70% εξηλεκτρισμένων οχημάτων της γαλλικής φίρμας
Ο ηλεκτρισμός είναι το μέλλον της αυτοκίνησης και η Peugeot δεν θα μπορούσε να μείνει μακριά από΄τις εξελίξεις. Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της Peugeot και το νέο 308 θα προσφέρεται από το λανσάρισμά του, με δύο Υβριδικούς-επαναφορτιζόμενους κινητήρες.
Μέσα στο 2021, αυτές οι δύο νέες εκδόσεις θα διευρύνουν την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της μάρκας, η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου της, συμπεριλαμβάνοντας τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Μέχρι το 2023, το 85% των Peugeot θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.
Από το λανσάρισμά του, το νέο 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες, συμπληρώνοντας έτσι την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Το νέο 308 Hybrid 225 e-EAT8 d αποδίδει έως 225 ίππους συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81kW με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 (26γρ εκπομπές CΟ₂/χλμ,και αυτονομία μέχρι 59 χλμ με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP). Η έκδοση Hybrid 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech150 ίππων που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81kW και το e-EAT8 (25γρ εκπομπές C0₂/χλμ, και αυτονομία μέχρι 60 χλμ με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).
Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Γαλλικής εταιρίας ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508) άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η Peugeot καταλαμβάνει την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων, με τα e-208 και e-2008 να βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEV segments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.
Η στρατηγική του 'Power of Choice' μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσεως. Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της μάρκας είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.
Νίκος Τσάδαρης