Δίλιτρος, βενζίνης και με 190 ίππους
Η οικογένεια Seat Leon μεγαλώνει, ενισχύοντας τη γκάμα κινητήρων της, καθώς στην ήδη διαθέσιμη γκάμα βενζίνης (TSI), diesel (TDI), mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (e-HYBRID) και φυσικού αερίου (TGI), προστίθεται ένας κινητήρας υψηλής απόδοσης 2.0 TSI 190 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG-7.
Τα γόνατα MacPherson εμπρός και ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων προσφέρουν αξιόπιστη οδήγηση, όπου τα πιο προηγμένα συστήματα ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική του μοντέλου. Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, το Leon 2.0 TSI είναι εξοπλισμένο με μεγάλα
εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 312x25 mm, καθώς και με πίσω δισκόφρενα.
Αυτός ο νέος βενζινοκινητήρας, βασισμένος στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller, εισάγει αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αποδοτικότητας κατανάλωσης καυσίμου. Εισάγει νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου, οι οποίοι αντικαθιστούν το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης. Οι σημαντικές
βελτιώσεις για τη μείωση της τριβής του κινητήρα και η ενσωμάτωση ενός νέου turbo συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της νέας έκδοσης κινητήρα Leon.
Ο κινητήρας 2.0 TSI 190 ίππων διαθέτει άφθονη ροπή 320Nm και σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG, επιταχύνει το Leon μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP, οι συνδυασμένες καταναλώσεις για την 5θυρη έκδοση κυμαίνονται μεταξύ 6,7-7,2 λτ/100χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 151-
164 γρ/χλμ.
Στην Ελλάδα ο νέος κινητήρας είναι διαθέσιμος για παραγγελίες στην 5θυρη έκδοση FR με τιμή 26.990€ και στην FR PLUS με τιμή 28.290€.
Νίκος Τσάδαρης