Το 2015 ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία του BMW Group με τις ετήσιες πωλήσεις να σημειώνουν νέο ρεκόρ για 5η συνεχή χρονιά. Συνολικά 2.247.485 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 6,1% έναντι τις προηγούμενης χρονιάς. Το Δεκέμβριο του 2015 πουλήθηκαν 213.537 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce (-0,8%).
Η BMW πέτυχε μία 5η συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ με συνολικές παραδόσεις 1.905.234 οχημάτων το 2015, αύξηση 5,2% από την προηγούμενη χρονιά. Οι πωλήσεις το Δεκέμβριο ελάχιστα απείχαν από το εξαιρετικό αποτέλεσμα του 2014 με 176.681 παραδόσεις (-0,7%).
Όλα τα μοντέλα της γκάμας BMW αύξησαν αισθητά τις πωλήσεις τους το 2015. Η δημοφιλής Σειρά 2 κατέγραψε συνολικές ετήσιες πωλήσεις 157.144 οχημάτων. Ξεπερνώντας τις 107.000 μονάδες, η Σειρά 2 Active και η Gran Tourer συγκέντρωσαν πάνω από τα δύο τρίτα επί των συνολικών πωλήσεων. Εξίσου επιτυχημένη ήταν η Σειρά 4 που κατέγραψε άνοδο 27,4% φτάνοντας στις 152.390. Οι παραδόσεις της X4 υπερδιπλασιάστηκαν και άγγιξαν τις 55.050 (+153,8%). Συνολικά, η οικογένεια BMW X εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό συντελεστή επιτυχίας για τη μάρκα με τις παγκόσμιες πωλήσεις της X5 να αυξάνονται κατά 14,1% (συνολικά 168.143 μονάδες) και τις παραδόσεις της X6 να σημειώνουν αύξηση πάνω από 50% φτάνοντας τις 46.305.
Οι πωλήσεις της BMW i αυξήθηκαν κατά 65,9% το 2015 (συνολικά 29.513 οχήματα). Τα κλειδιά 24.057 i3 παραδόθηκαν στους αγοραστές τους σε όλο τον κόσμο (+49,9%) ενώ οι πωλήσεις του i8 ανήλθαν στις 5.456.
Αντίστοιχα η Mini πέτυχε νέο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών το 2015 με συνολικές παραδόσεις 338.466 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, +12,0% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Συνολικά 127.194 3θυρα Mini πουλήθηκαν ανά τον κόσμο το 2015 (+0,2%) ενώ 94.788 πελάτες απόκτησαν ένα 5θυρο Mini. Το νέο Clubman, το οποίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο παραδόθηκε σε 8.003 πελάτες.
Η Rolls-Royce Motor Cars ανακοίνωσε τη δεύτερη υψηλότερη επίδοση στην 112η ιστορία της. Η μάρκα που εδρεύει στο Goodwood παρέδωσε 3.785 οχήματα (-6,8%) σε πελάτες από όλο τον κόσμο το 2015. Ισχυρά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν σε όλο τον κόσμο με εξαίρεση την Ηπειρωτική Κίνα όπου αντίθετοι άνεμοι επηρέασαν δυσμενώς ολόκληρη την πολυτελή κατηγορία. Συντελεστές της επιτυχίας σε όλες τις περιοχές ήταν τα μοντέλα Wraith και Ghost, με το Phantom να ενσαρκώνει την επιτομή της εξέλιξης της εταιρίας, όντας το πιο επιθυμητό υπερπολυτελές προϊόν. Το νέο Rolls-Royce Dawn drophead αποκαλύφθηκε το Σεπτέμβριο καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ προ-παραγγελιών. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν το 2ο τρίμηνο του 2016.
Το BMW Group σημείωσε άνοδο σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων το 2015, σύμφωνα με την πολιτική της εταιρίας για ισορροπημένες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.
Σχεδόν ένα εκατομμύριο BMW και Mini πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2015. Η περιοχή ήταν σημαντικός παράγοντας αύξησης με ετήσιες πωλήσεις 999.669 (+9,4%). Πολλές Ευρωπαϊκές αγορές πέτυχαν διψήφια αύξηση το 2015. Στη Βρετανία, την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του BMW Group σημειώθηκε άνοδος 12,7% (230.652) ενώ στη Γαλλία το ποσοστό αυτό ήταν +15,0% (77.577). Οι αγορές της Νοτίου Ευρώπης συνέχισαν να ανακάμπτουν με την Ισπανία να πετυχαίνει αύξηση 19,2% (45.550) και την Ιταλία αντίστοιχα 12,3% (71.173).
Στην Αμερικανική ήπειρο η αύξηση πωλήσεων BMW και Mini ήταν 2,8% το 2015, με συνολικές παραδόσεις 494.629 μονάδων στην περιοχή. Το 2015, συνολικά 404.537 BMW και Mini παραδόθηκαν σε πελάτες στις ΗΠΑ (+2,2%) ενώ οι πωλήσεις στον Καναδά αυξήθηκαν κατά 10,1% φτάνοντας το σύνολο των 42.052 μονάδων και στο Μεξικό αντίστοιχα κατά 17,3% (17.475).
Στην Ασία, οι πωλήσεις BMW και Mini αυξήθηκαν κατά 4,2% το 2015, με σύνολο 684.121 οχημάτων. Το 2015, 463.736 BMW και Mini πουλήθηκαν στην Ηπειρωτική Κίνα (+1,7%). Στη Νότια Κορέα, 54.575 πελάτες απόκτησαν αυτοκίνητο του group BMW, αύξηση 17,6%, ενώ στην Ιαπωνία το ποσοστό αυτό ήταν +8,1% και το σύνολο 69.199 μονάδες.
Πωλήσεις BMW Group για Δεκέμβριο και συνολικά για το έτος 2015