Ένας 4λιτρος V8 κινητήρας με 550 ίππους και 770 Nm ροπή
Η νέα Flying Spur V8 βασίζεται στην 60+ χρόνια παράδοση της Bentley στους κινητήρες V8. Το νέο μοντέλο προσφέρει μια χαρακτηριστική χροιά κινητήρα, μεγάλη αυτονομία μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό και χαμηλά νούμερα εκπομπής ρύπων CΟ2για αυτοκίνητο με τετράλιτρο κινητήρα.
Ο κινητήρας 4.0-λίτρων V8 που φορά η Flying Spur είναι σύγχρονος, με μπλοκ από αλουμίνιο υψηλής αντοχής, διπλούς υπερσυμπιεστές twin-scroll και πρωτεύοντες καταλυτικούς μετατροπείς πολύ κοντά στο μπλοκ του κινητήρα, για μείωση των ρύπων. Η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι, ο V8 κινητήρας παρέχει πολύ υψηλό επίπεδο ισχύος και ροπής, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει χαμηλότερες εκπομπές και την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Πρόκειται για έναν ακριβώς τετράγωνο κινητήρα, με το μήκος διαδρομής ίσο με την εσωτερική διάμετρο, στα 86 χιλιοστά, που εξασφαλίζει την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής, αποδίδοντας περισσότερους από 137 ίππους ανά λίτρο. Η συνολική ισχύς των 550 ίππων συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 770 Nm από τις μόλις 2000 έως και τις 4500 στροφές. Η τεχνολογία twin-scroll εξασφαλίζει ομαλή απόδοση στα turbo, με σχεδόν ανύπαρκτη υστέρηση και εξαιρετικές επιδόσεις επιτάχυνσης, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα του πολυτελούς οχήματος να φτάνει τα 318 χλμ./ώρα.
Για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, ο κινητήρας V8 μπορεί να κλείσει τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του υπό συνθήκες ελαφρού φορτίου, όταν η ζήτηση ροπής είναι κάτω των 250 Nm και η ταχύτητα του κινητήρα είναι κάτω από 3.500 σ.α.λ. Η αλλαγή αυτή δεν γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες - με χρόνους απενεργοποίησης περίπου 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου (το δέκατο του χρόνου που χρειάζεται για να ανοιγοκλείσει το ανθρώπινο μάτι). Το αποτέλεσμα όμως είναι σημαντικό, με όφελος κατανάλωσης καυσίμου έως και 30% ανάλογα με το φορτίο και την ταχύτητα του κινητήρα, πράγμα που σημαίνει αυξημένη αυτονομία μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό και χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Η νέα Flying Spur V8 έχει σχεδιαστεί ως μία πλήρως οδηγοκεντρική Grand Touring λιμουζίνα με το σύγχρονο design της ιστορικής μάρκας (ιδιοκτησίας VW Group), προσφέροντας στους επιβάτες κομψότητα, άνεση και s;ygxronh τεχνολογία.
Νίκος Τσάδαρης