Το Ράλι Ντακάρ στην «καρδιά» του Mini Countryman Powered by X-raid

Το Ράλι Ντακάρ στην «καρδιά» του Mini Countryman Powered by X-raid

Η Mini, η X-raid Team και το Rally Dakar Rally, έχουν γράψει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Από το 2012 μέχρι το 2015, η X-raid Team πέτυχε τέσσερις συνεχόμενες νίκες γενικής για την μάρκα σε αγωνιστικές διοργανώσεις του κλασικού ράλι στη Ν. Αμερική. Μία ακόμα νίκη, με την 1η θέση της γενικής απέσπασε και το 2020. Αυτή τη φορά ο μαραθώνιος αγώνας κάλυψε χιλιάδες χιλιόμετρα στις απέραντες ερημικές εκτάσεις της Σαουδικής Αραβίας.

Το Countryman Powered by X-raid είναι ένα πραγματικά αυθεντικό αυτοκίνητο, η επιτομή όχι μόνο των πέντε θριάμβων στο Rally Dakar, αλλά και της τεχνολογίας που συνέβαλε σε αυτούς.

Η X-raid Team γνωρίζει άριστα αφενός τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Countryman, αφετέρου τις σκληρές συνθήκες που δοκιμάζουν την αντοχή αγωνιζομένων και υλικών σε ράλι αντοχής τα οποία πραγματοποιούνται στην έρημο, σε κακοτράχαλα εδάφη, στη λάσπη και σε χωματόδρομους με φυτευτές πέτρες.

Η τεχνογνωσία της ομάδας δεν διοχετεύεται μόνο στην εξέλιξη και προετοιμασία νικητών του Rally Dakar όπως το Mini ALL4 Racing ή το John Cooper Works Buggy, αλλά και στη συνεχή βελτίωση των οχημάτων υποστήριξης. Έτσι, έγιναν εκτενείς μετατροπές στο πλαίσιο και το αμάξωμα του Countryman προκειμένου να μεταμορφωθεί σε εξαιρετικά αξιόπιστο όχημα υποστήριξης, κατάλληλο για μεταφορές προσωπικού μεταξύ των bivouac που συχνά απέχουν μεταξύ τους μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μέτρα ενίσχυσης τροχών / ελαστικών επέτρεψαν στα οχήματα συνοδείας της X-raid Team να ταξιδεύουν απροβλημάτιστα και χωρίς κλαταρίσματα στις γεμάτες λακκούβες και αιχμηρές πέτρες ειδικές διαδρομές στα υψίπεδα των Άνδεων, μεταξύ Αργεντινής και Χιλής και στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας. Αυτό σημαίνει ότι το Countryman Powered by X-raid είναι άριστα προετοιμασμένο για τις προκλήσεις της offroad οδήγησης.

Με την αύξηση απόστασης από το έδαφος και τη χρήση ζαντών και ελαστικών μεγαλύτερων διαστάσεων, το Countryman βρίσκεται τώρα 40 χλστ πιο ψηλά από τη βασική έκδοση. Ως αποτέλεσμα, το βάθος βύθισης και η γωνία ράμπας έχουν βελτιστοποιηθεί αισθητά.

Οι ζάντες που εξελίχθηκαν ειδικά για αγώνες ράλι παρέχουν αποτελεσματική προστασία από ζημιές. Ο ανθεκτικός δακτύλιος στη στεφάνη διασφαλίζει ότι δεν χρειάζεται η αντικατάσταση ολόκληρης της ζάντας εάν υποστεί ζημιά από χτύπημα σε πέτρα.

Επίσης αποτελεί ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό οπτικό στοιχείο και καλύπτει τα ψηλά πλαϊνά τμήματα του ελαστικού.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
Μini