Η ακινησία μπορεί να έχει προκαλέσει προβλήματα στο όχημα
Με την σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων κατά του κοροναϊού όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι επιστρέφουν στις δουλειές τους.
Όλο το προηγούμενο διάστημα οι μετακινήσεις σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι, το Βερολίνο, η Ρώμη ή η Αθήνα μειώθηκαν κατά περίπου 75%.
Τώρα τα πράγματα αλλάζουν και οι περισσότεροι επιστρέφουν στην κανονικότητα. Αυτός είναι ο βασικός λόγος για να προετοιμάσουμε τα οχήματά μας, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις των οδηγών. Ειδικά μετά την παρότρυνση των κυβερνώντων να χρησιμοποιούν οι πολίτες τα οχήματά τους.
Η μεγάλη ακινησία κάθε άλλο παρά καλό κάνει στα οχήματα.
Τις τελευταίες ημέρες που οι περισσότεροι θέλουν να βάλουν σε λειτουργία το αυτοκίνητό τους αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την μπαταρία τους.
Η μπαταρία είναι η καρδιά του ηλεκτρικού συστήματος και από αυτό ξεκινούν τα πάντα. Εκτός από τον έλεγχο ή την αντικατάσταση της μπαταρίας σε ειδικό συνεργείο, ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να ελέγξει τη στάθμη των υγρών.
Τα επίπεδα του λιπαντικού και του ψυκτικού πρέπει να ελέγχονται πριν από την εκκίνηση του κινητήρα, ειδικά μετά από ακινησία. Μετά την εκκίνηση, πρέπει να αφήσουμε τον κινητήρα σε λειτουργία για λίγα λεπτά πριν ξεκινήσουμε. Θα πρέπει να δούμε αν γίνεται σωστή κυκλοφορία των υγρών στον κινητήρα ή αν έχουμε απώλειες και διαρροές, ειδικά κάτω από την περιοχή του κινητήρα.
Με την πάροδο του χρόνου η πίεση των ελαστικών μειώνεται. Αυτό συμβαίνει λόγω της διαδικασίας διαπερατότητας, κατά την οποία τα ελαστικά συνήθως χάνουν λίγο αέρα κάθε μέρα, ειδικά το καλοκαίρι. Εάν το όχημα παραμείνει ακινητοποιημένο και τα ελαστικά χάσουν όλο τον αέρα τους, το βάρος του αυτοκινήτου μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο ελαστικό τσακίζοντάς το ή, αν είναι παλιό, κόβοντάς το. Το ιδανικό ήταν κάθε εβδομάδα ο οδηγός να μετράει την πίεση και με κάποιο τρόπο να φουσκώνει τα ελαστικά στην προβλεπόμενη πίεση.