Το «αρνάκι» έγινε «λύκος»
Το θρυλικό Abarth 595 esseesse επιστρέφει. Πιστό στο πνεύμα του ιδρυτή της μάρκας Carlo Abarth, εφοδιάζεται με μια σειρά χαρακτηριστικών που μετατρέπουν το συμπαγές 500 σε ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο με καταβολές από τον κόσμο των αγώνων.
Για την μετάλλαξη του 500 σε 595 οι μηχανικοί της Abarth προχώρησαν σε εκτεταμένες αλλαγές τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στην εμφάνιση. Στην καρδιά του Abarth 595 esseesse βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1.4 T-Jet στην πιο δυνατή εκδοχή του, με απόδοση 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εκτός από την υψηλή απόδοση ξεχωρίζει και για τις αγωνιστικές περγαμηνές του αφού εφοδιάζει (με απόδοση 160 ίππους) τα μονοθέσια της Formula 4 στην Ιταλία και τη Γερμανία. Με στόχο την βέλτιστη απόδοση και την ελεύθερη «αναπνοή» του κινητήρα, το 595 esseesse είναι εφοδιασμένο με φίλτρο αέρα της BMC, ενώ η εξάτμιση προέρχεται από το θρυλική Akrapovic και διαθέτει δύο carbon απολήξεις.
Ο δυνατός κινητήρας του esseesse συνδυάζεται με εκτεταμένες αλλαγές στα μηχανικά μέρη και πάλι με εξαρτήματα από φημισμένους προμηθευτές . Με χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, εμπρός έχουν χρησιμοποιηθεί ελατήρια της Eibach, ενώ και στους δύο άξονες τα αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping) της Koni εξασφαλίζουν κορυφαίο κράτημα και παράλληλα εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και σε χαμηλής ποιότητας οδόστρωμα.
Το σύστημα πέδησης φυσικά προέρχεται από την Brembo και περιλαμβάνει διάτρητους δίσκους σε όλους τους τροχούς, ενώ μπροστά μέσα από τις εντυπωσιακές λευκές ζάντες Supersport των 17 ιντσών, οι κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες αποκαλύπτουν ξεκάθαρα το ύφος της κατασκευής.
Το φαρδύ και χαμηλό αμάξωμα του 595 esseesse με τα λευκά διακοσμητικά αυτοκόλλητα και τους λευκούς καθρέπτες αποτελούν την εισαγωγή σε μία καμπίνα με εξίσου αγωνιστικές καταβολές. Τα αγωνιστικά καθίσματα της Sabelt με την carbon πλάτη συνοδεύουν σειρά στοιχείων που επίσης είναι επενδεδυμένα με ανθρακονήματα και Alcantara, όπως π.χ. το σπορ τιμόνι.
Τη στενή σύνδεση του μοντέλου με το χώρο των αγώνων ολοκληρώνει το σύστημα πολυμέσων Navi Uconnect με την οθόνη αφής HD των 7 ιντσών και τη λειτουργία Abarth Telemetry που επιτρέπει την καταγραφή και ανάλυση των επιδόσεων αυτού του ξεχωριστού μοντέλου. Το σύστημα υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα mirroring μέσω των εφαρμογών Apple Car Play και Android Auto Software.
Το Abarth 595 esseesse είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, με μηχανικό κιβώτιο (28.150 ευρώ) ή αυτόματο (28.800 ευρώ).
Νίκος Τσάδαρης