Με ποιο τρόπο θα εφαρμόζονται
Η Toyota ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός νέου εμπορικού σήματος με την ονομασία Kinto, που θα παρέχει υπηρεσίες κινητικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη.
O Ιαπωνικός κολοσσός στοχεύει να επεκτείνει τις υπηρεσίες κινητικότητας πλέον των παραδοσιακών πωλήσεων σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες (fleet), μέσω μιας στρατηγικής οργανωμένης γύρω από τέσσερις πυλώνες:
- Χρήση ξεχωριστού και αποκλειστικού εμπορικού σήματος για την προσέλκυση νέων κατηγοριών χρηστών, από ιδιώτες μέχρι εταιρικούς πελάτες, αλλά και πόλεις
- Αύξηση μεριδίου στην αγορά full service leasing (FSL), με multi-brand all-in-one οχήματα και υπηρεσίες προς εταιρικούς πελάτες και ιδιώτες
- Χρήση της δύναμης των δεδομένων και της συνδεσιμότητας των οχημάτων για την ανάπτυξη και το λανσάρισμα υπηρεσιών όπως car sharing, carpooling, ή χρήση οχήματος μέσω συνδρομής, όπου αυτό είναι εφικτό
- Προετοιμασία για ενσωμάτωση των μελλοντικών εξελίξεων της αυτόνομης οδήγησης στις μεταφορές, αφού προηγουμένως δοκιμαστούν σε περιβάλλον αγοράς, όπως για παράδειγμα η χρήση της φιλοσοφίας e-Palette που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το 2018, η Toyota έθεσε τις βάσεις για την προετοιμασία του Ευρωπαϊκού οργανισμού της εν όψει της ένταξης νέων υπηρεσιών κινητικότητας στην υπάρχουσα δομή παραγωγής και πώλησης αυτοκινήτων. Η μάρκα ίδρυσε δύο φορείς, αντίστοιχα, μία εταιρεία διαχείρισης στόλου (Toyota Fleet Mobility, με έδρα στην Κολωνία, Γερμανία) και μία εταιρεία ψηφιακής πλατφόρμας (Toyota Connected Europe, με έδρα στο Λονδίνο, Βρετανία).
Η Toyota Fleet Mobility είναι επικεντρωμένη στην ανάπτυξη του Full-Service Leasing (FSL) στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η TFM αυξάνεται οργανικά (με τρέχουσες θυγατρικές σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία) και μέσω εξαγορών. Πρόσφατα εξαγόρασε την Inchcape Fleet Solutions (IFS) προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά της Μ. Βρετανίας. Η TFM είναι κοινοπραξία των Toyota Financial Services Corporation και Toyota Motor Europe.
Η Toyota Connected Europe είναι η Ευρωπαϊκή θυγατρική εταιρεία τεχνολογικής υποστήριξης και δεδομένων της μάρκας. Αυτή εξελίσσει και δημιουργεί μία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν σχέση με συστήματα συνδεδεμένων οχημάτων, όπως το κέντρο δεδομένων Toyota Big Data Centre, καθώς και υπηρεσίες στην Mobility Services Platform (MSPF) ιδιοκτησίας Toyota.
Το όνομα της νέας μάρκας προέρχεται από την Ιαπωνική λέξη Kintoun ή Flying nimbus, ένα ‘cloud’ που προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς on-demand για ένα διάσημο χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων στην Ιαπωνία. Όπως το Kintoun, έτσι και η Kinto θέλει να μπορεί να ικανοποιεί τον πελάτη που αναζητά εύκολους και έξυπνους τρόπους να μετακινηθεί, οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
Οι υπηρεσίες της νέας μάρκας θα εφαρμόζονται σε κάθε αγορά με βάση την βιωσιμότητα και δυνατότητα υλοποίησής τους. Ανάμεσα στις πρώτες υπηρεσίες που θα λανσαριστούν σε ορισμένες Ευρωπαϊκές αγορές είναι:
- Kinto One: μία υπηρεσία μίσθωσης Full Service Lease, ο χρήστης της οποίας θα μπορεί να συνδυάζει όχημα, υπηρεσία και ασφάλιση καταβάλλοντας ένα μηνιαίο μίσθωμα.
- Κinto Share: υπηρεσία car sharing (κοινοχρησία οχημάτων) με μία μεγάλη γκάμα υβριδικών οχημάτων τα οποία διατίθενται μέσω μιας φιλοσοφίας self-service, χωρίς λειτουργικές δαπάνες. Η υπάρχουσα υπηρεσία car sharing της Toyota με την ονομασία Yuko, που ήδη λειτουργεί σε αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις (Δουβλίνο, Βενετία, Κοπεγχάγη και Μαδρίτη) θα περιέλθει με νέο όνομα στους κόλπους της KINTO.
- Kinto Join: υπηρεσία carpooling, που συνδέει τους εργαζόμενους, οι οποίοι επιθυμούν να μοιράζονται την καθημερινή διαδρομή προς τον τόπο εργασίας τους. Παρέχει οφέλη τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις εταιρείες, που μπορούν να μειώσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα.
- Kinto Flex: υπηρεσία μίσθωσης αυτοκινήτου (leasing) βασισμένη στη συνδρομή, παρέχει αυξημένη ευελιξία και μία premium εμπειρία.
Υπό εξέταση είναι και άλλες υπηρεσίες, όπως ride-hailing και μία εφαρμογή multi-modal (πολλαπλών μέσων μεταφοράς). Οι υπηρεσίες θα παρέχουν εύκολη πρόσβαση μέσω mobile εφαρμογών και ενσωματωμένα συστήματα πληρωμών.