Το προσωπικό αμάξι του Έντζο Φερράρι, δημιουργού της κορυφαίας φίρμας
Τόσα χρειάζονται, μισό εκατομμύριο δολάρια, για να αποκτήσει κανείς έναν ζωντανό θρύλο της φίρμας από το Μαρανέλο, το προσωπικό αμάξι του Έντζο Φερράρι!
Ο οποίος ήταν ευρύτερα γνωστός για το γεγονός ότι σπανίως οδηγούσε τα θαυματάκια που έβγαζε, προτιμώντας για τις προσωπικές του στιγμές οχήματα άλλων δημιουργών. Όπως αυτή τη μακρά σειρά από σεντάν της Peugeot!
Οδηγός αγώνων ο ίδιος και κινούμενη διαφήμιση της εταιρίας του, συνειδητοποίησε κάποια στιγμή πως η αγορά περίμενε ένα τετραθέσιο GT με το σήμα της Ferrari. Και το 1962 ήταν έτοιμος να δώσει στον κόσμο αυτό που τόσο αποζητούσε από αυτόν: το 330 GT Coupe, που τροφοδοτούνταν από έναν θηριώδη V12 κινητήρα 3,9 λίτρων και 300 αλόγων.
Αυτό που ξένισε κάπως τους πελάτες του ήταν τα τετραπλά μπροστινά φανάρια, τα οποία κυκλοφόρησαν τελικά μόνο στις πρώτες 627 κούκλες, αφήνοντας στις υπόλοιπες πιο συμβατικά φανάρια (1.087 βγήκαν τελικά στον δρόμο).
Η 330 GT έβγαινε ως το 1967 και ήταν πράγματι μια από τις ελάχιστες Ferrari που οδήγησε ποτέ ο Έντζο στον δρόμο, πιθανότατα για να καθιερώσει εμπορικά το αμάξι.
Κι ενώ δεν είναι αναμφίβολα η πιο συλλεκτική Ferrari που είδαμε ποτέ, το γεγονός ότι ήταν το προσωπικό αμάξι του Έντζο Φερράρι έχει στείλει την τιμή του στα ουράνια, καθώς πολλοί θέλουν ένα πραγματικό κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας στη συλλογή τους.
Παρά το γεγονός ότι δεν θυμίζει Ferrari με την παραδοσιακή έννοια, είναι και παραείναι και όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της φίρμας από το Μαρανέλο είναι παρόντα εδώ. Το σχέδιο ανήκε μάλιστα στον Tom Tjaarda της Pininfarina, που δεν ήταν τότε παρά ένας νεαρός 27 ετών που είχε μόλις πιάσει δουλειά στον σχεδιαστικό οίκο!
Η συγκεκριμένη Ferrari 330GT 2+2 Coupe Pininfarina του 1962 φέρει την ένδειξη Enzo Ferrari για να δείξει πως ήταν πράγματι το μοντέλο που είχε στο βολάν του τον πατριάρχη της σπορ αυτοκίνησης…